Yeni tanıştığım 35 yaşındaki bir erkeğin ikinci haftada eve çağırıp gitmeyince engellemesi normal mi?

Aramızda flört yok, bir şey yok, tanışmanın ikinci haftası evine çağırdı, eve gitmek erken diye bir yerde buluşmayı teklif ettim, evine gitmedim diye bana yazma deyip sildi her yerden? 35 yaşındaki insanlar eve mi çağırıyor hemen?

Yeni tanıştığım 35 yaşındaki bir erkeğin ikinci haftada eve çağırıp gitmeyince engellemesi normal mi?
Cevapla