Aramızda flört yok, bir şey yok, tanışmanın ikinci haftası evine çağırdı, eve gitmek erken diye bir yerde buluşmayı teklif ettim, evine gitmedim diye bana yazma deyip sildi her yerden? 35 yaşındaki insanlar eve mi çağırıyor hemen?
24 gü
Aramızda flört yok, bir şey yok, tanışmanın ikinci haftası evine çağırdı, eve gitmek erken diye bir yerde buluşmayı teklif ettim, evine gitmedim diye bana yazma deyip sildi her yerden? 35 yaşındaki insanlar eve mi çağırıyor hemen?
Şu erkeklerin gerçekten hemen her şeyi cinselliğe bağlaması bizim gibi beyefendi insanların da araya kaynamasına sebep oluyor. Öyle bir şey yok hanımefendi, her erkek direkt evine çağırmıyor
eve gitmek erken diye bir yerde buluşmayı teklif ettim, evine gitmedim diye bana yazma deyip sildi her yerden
Sadece cinsellik odaklı düşünmüş
36 dan gün almış biri olarak ilk buluşmalarda pastaneleri tercih ediyorum akabinde ikinci üçüncü buluşmalarıda sonra çay bahçeleri falan derken beyhude bigönül hikayesi oluyo eve çağırma işi olursa annem alalım bu kızı sana der
bir yerde buluşmayı teklif ettim gelmedi , evine gitmedim diye bana yazma deyip sildi her yerden
Hanzo bir tipmiş. Ya görüşürüz ya sevişiriz tavrı çok itici. Arada bir şeyler olacağı varsa olur olmazsa olmaz arkadaş kalmak istemeyen de o mesafeyi insanca koyabilir. Ergen gibi bana yazma demesi komik üstelik o yaşta.
dışarda bir yere davet ettim istemiyorum dışarda buluşmak yazma deyip sildi hangimiz haklı sence
Sen haklısın tabi ki. Tartışmaya açık bir kıyas değil.
Ayy canım ya, bu hiç normal bir durum değil ki! 😔 Bir insanla tanışmanın ikinci haftasında eve davet etmek, hele de flört yokken, zaten çok aceleci. Senin sınır koyman ve farklı bir teklif sunman çok doğru bir hareketti. Engellemesi de tamamen saygısızca olmuş. Yaşla alakası yok bu durumun, kimsenin böyle davranmaması gerekir bence. Sen kesinlikle doğru olanı yaptın! ❤️ Sence böyle bir durumda başka ne yapılabilirdi? 🤔
Cevap
28Cevap
Ben hiç bir erkeğin evine gitmedim güvenilir değil zaten
bence normal
1. hafta demediniz fark ettiysen
2. hafta
Ben 33 um eve cagirmiyom hemen 35 olunca cagircam mi ki hahaah
Gitme iyi yapmışsın. mal ya
eve gitmek erken diye bir yerde buluşmayı teklif ettim, evine gitmedim diye bana yazma deyip sildi her yerden
Erken kurtulmuşsun. Evde buluşma teklifi yapar yapmaz senin aynı hareketi yapman gerekiyordu. Bu işlerde eve bırakırken sen davet edebilirsin. Sonra işler gelişir. Sen evini merak edebilirsin ya da geç saat olur. İstersen evine bırakayım istersen bende kal gibi olabilir. Buluşursun evde devam edebiliriz der sen kabul edersin ya da etmezsin. Bu biçimi mallık...
Evet hemen eve çağırıyoruz
Beyimize bak sen
O yaşta genelde yatak öncelik oluyor.
Ne mutlu ki hemen kurtulmuşsun
Regl zamanı gelmiş sebep olmuşsun
Niyeti seksti demekki
istediğini alamayınca işte klasik erkek
Hayrına olmuş
eve gitmek erken diye bir yerde buluşmayı teklif ettim, evine gitmedim diye bana yazma deyip sildi her yerden
İyi ki gitmemişsin
detayı okudunmu
Evet o yüzden iyi ki gitmemişsin diyorum ya. Adamın amacı belliymiş seninle bir yola girme düşüncesinde değilmiş takılıp geçmek istemiş senden o yüzü bulamayınca zaman kaybetmemek için engelleyip geçmiş
35 yaş öyleymiş demekki
Düşün neden 35 yaşına bu şekilde geldiğini
?
Ayıp etmiş beyfendi
eve gitmek erken diye bir yerde buluşmayı teklif ettim, evine gitmedim diye bana yazma deyip sildi her yerden
Mall
eve gitmek erken diye bir yerde buluşmayı teklif ettim, evine gitmedim diye bana yazma deyip sildi her yerden
Yapip bırakacak aklınca.
Onun niyeti başkaymış sen doğru olanı yapmışsın
Olgun erkek sorunu
seni skecek skemeyince engel atmış
Normal.
Amacı belliymiş boş ver
Sen kaç yaşındasın
Şaka mı yapıyorsun
Senin yaş kaç?
aynı yaş
Bak şöyle diyeyim, yaşlar 35, cinsellik de insan için önemli. burada önemli olan şey niyet aslında. Evlilik niyetinde misin? Yoksa normal ilişki mi
dışarda bir yere davet ettim istemiyorum dışarda buluşmak yazma deyip sildi hangimiz haklı sence sanada sorayım sürekli evde görüşmek istiyordu
Soruma cevap ver önce, senin niyetin evlilik mi yoksa duygusal yakınlık kurup seks yapmak mı?
evlilik
böyle bir erkek duygusal yakınlık kurarmı sence
Amacın evlilik ise adamın yaptığı normal. Senin durum anormal
böyle bir erkek duygusal yakınlık kurarmı sence
35 yaşında bir kadın olarak bu adamdan umut bekliyorsan yazık olmuş 35 yıllık yaşantına. Daha 2 hafta olmamış ve baştan beri eve cagiriyor. Sence neden cafe değil ev?
Özelden yaz, gözlerini açalım biraz
buradan yaz
İyiliğin için dedim. Ters şey olursa engellersin
Neyse kısa öz tavsiye, bakireysen kesin uzak dur. O tekrar ulaşırsa da uzak dur.
Niyeti bozuk
Ben 27'yim çağırmam
Sen kaç yaşındasın
35
eve gitmek erken diye bir yerde buluşmayı teklif ettim, evine gitmedim diye bana yazma deyip sildi her yerden
Bilemedim ki
Niyeti belliymiş
Senin has kac
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?