Yakın bir erkek arkadaşımı eve çağırsam yanlış anlar mı?

Çok yakın bir erkek arkadaşım var, aramızda flört vs asla yok. Yalnız yaşıyorum, canım içmek istiyor ama yalnız içmekten de hoşlanmıyorum, muhabbeti de sarıyor. Daha önce evime geldi ama kahve içmeye falan işte, gel rakı sofrası kuralım desem yanlış anlar mı ya rezil olmayalım bi de

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂
Yakın bir erkek arkadaşımı eve çağırsam yanlış anlar mı?
Cevapla