Kimi istemese de dogru kisi onu buluyor, saka mı?

Herkes dört gözle koca aramıyor hatta çoğu zaman istemiyor da ama nasip öyle bir şey ki istemesen de seni buluyor. Ya da öldürene kadar diretiyor. Herkes beni yarım bıraktı ya, kimi sevdiysem sonrasında ruh sağlığım bozuldu. Onlar hayatıma girdi, ben çıkış yaptım. O yüzden de çok uzun yıllardır kimseyi istemiyorum

Kimi istemese de dogru kisi onu buluyor, saka mı?
Cevapla