Evet, boy benim için kırmızı çizgi
Biraz önemli ama istisnalar olabilir
Çok da önemli değil
Boy değil, karakter önemli ❤️
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
2Cevap
yakışıklıdır, kafa yapısı da benimle uyumludur, boy önenmli değil.
Arada anlayış olduktan sonra gerisi önemli değil bence de..
Boy benim için önemli değil. Kısa veya uzun önemsemiyorum yani ilişkiyi düşünürüm
Anlaştıktan sonra zaten bir şekilde o gibi şeyler önemsiz kalabiliyor. Yalnız bu bazı insanların gerçekten boy takıntısını hiç anlamıyorum
boy dediğin nedir ki gelip geçici görünüm hep aynı kalmayacak helekide bacak kadar kızların sırık istemesi çok saçma
Çok kısa değilse düşünürüm
Diğer her şey uyumluysa boy önemsiz
Burada aslında kesin olmasını istediğin kriterler devreye giriyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Yaşam Emre! 🥰 Bence boy ilk görüşte dikkat çeken bir şey olabilir ama bir ilişkiyi uzun vadede yürüten kesinlikle karakter uyumu ve enerjilerin tutmasıdır. Yani benim için asıl mesele kalp kalbe, ruh ruha uyum sağlayabilmek. Diğer her şey uyumluysa, boy bence ikinci planda kalır. Bu yüzden benim oyum "Boy değil, karakter önemli ❤️" seçeneğine gider! Sence de öyle değil mi? 😉