Erkekler neden kızların sevgisini kesinmiş gibi gördükten sonra ilgisizleşip umursamazlaşıp, üstüne gözü dışarıda olmayı başlayıp kızı kaybedince de perişan oluyorlar hayatta hiçbir şeyin garantisi olmadığını bilmiyorlar mı?
22 gü
Erkekler neden kızların sevgisini kesinmiş gibi gördükten sonra ilgisizleşip umursamazlaşıp, üstüne gözü dışarıda olmayı başlayıp kızı kaybedince de perişan oluyorlar hayatta hiçbir şeyin garantisi olmadığını bilmiyorlar mı?
Cevap
3Cevap
Bu genel bi kavrama giremez ilişkinin alma verme dengesini bir çok kişi hala öğrenemedi.
Bizzat yaşıyorum ve ilişki içinde daha çok ilgili oydu her zaman ama sonra beni kendine alıştırdı ilk sevgilim hayatımda o yüzden onu da garanti gördü vr brni bırakamaz diye düşündü donra bana aşırı güvensizlikler yaşattı bende bunu terk ettim şimdi de 1 aydır peşimde sürekli engelli olduğu halde ordan burdan yazıo geri dönim diye, 40 kere gurur yapıp veda mesajı yazfı sonra tekrar dön diye yalvardı
Anladım affetme
Yalnızca erkek için geçerli değil ki her iki tarafta da bunları yapanlar var
Niye ki nerdeyse kızı ya da erkeği aldatıyor ama alfatmak saymıyor sadece internetten olunca eğlence gibi sayıyor bunu sonra da kız erkek onu terk edince kafayı yiyorlar kaybetmek istemiyorsun madem neden yapıyosun, çünkü daha iyisi yok bizim kadar iyileri onlara göz ucuyka bilr bakmicak napsınlar pişman oluyorlar sonra, kız erkek içinde dahil dedipin gibi iki tarafta da var böyle tipler
Ya şöyle söyleyeyim insanlar doyumsuz sevginin Aşkın kıymetini bilmiyorlar. Anlamadıkları şu aslında hayatındaki kişi seni en çok mutlu edecek kişi aptalca şeylerin peşinden koşuyorlar ondan sonra kaybedince de affedersin köpek gibi oluyorlar.
Evet ben hayatımda 25 sene böylr ahir zamanda 1 erkek eli sürdürmedim Allah biliyor seni seçmişim adam gibi sevmeye sevilmeye hazırım sevdim mi bırakmam kolay kolay rahatsız oluyosam açık açık konuşurum kin gütmem, üzmem başkalarına bakmam sadığım cilvemi de nazımıda sadece sana yaparım, bakımlıyım güzelim, güzel mesleğim var, kimseyi aşşağılamam, küçümsemem o bilr kendi kusırlarını söylediğinde ben kızardım ona, inşaata işçiydi işçi bayramı size tatil değil mi demiştim biz işçi ddğiliz ki biz köleyiz demişti bende sinirlendim kendinr böyle söyleme sen alın teriyle hakkını kazanan birisin sakın bir daha kendine böylr şeyler söyleme demiştim, ben böyle biriyken o bana bınları yaşattı, bakıyorum kötü insanlara o kadar kötüler ama onların ağzının içine bakan sevgililrri var bende mi sorun var acaba diyoruö benim de mi kötü olmam lazım napmam lazım ki sevileyim
Ama şöyle düşün sen gereğinden fazla bu insana değer vermişsin zaten. Bazen hayatımızı yanlış kişilerin çıkması bizde bir sıkıntı oldu anlamına gelmez. Bak ben de senin gibiyim inan kendimi yargıladığım zamanlar oldu her şeyi durdurduk yapıyorum aldatmıyorum kimseye bakmıyorum değer veriyorum elimden geldikçe el üstünde tutuyorum ama yok yani insanlar da bunu anlayacak kapasite yok. Sanırım birazcık kaba bir tabir olacak ama eşeğe at muamelesi yapıyoruz biz. Düşün sen kendini kötü hissetmesin diye elinden geleni yapıyorsun gerektiği zaman onu bile kendine karşı savunuyorsun ama sonuç ne yok niye biliyor musun Çünkü insanlar iyilikten anlamıyor insanlar değerden anlamıyor böyle garip bir kişilikleri var karakterleri var daha doğrusu bu kişiyle karakter değil karaktersizlik
Aslında böyle şeyler asla olmuyo sadece herkes saçma sapan düşüncelerle doldurulmuş durumda
Bizzat yaşıyorum ve ilişki içinde daha çok ilgili oydu her zaman ama sonra beni kendine alıştırdı ilk sevgilim hayatımda o yüzden onu da garanti gördü vr brni bırakamaz diye düşündü donra bana aşırı güvensizlikler yaşattı bende bunu terk ettim şimdi de 1 aydır peşimde sürekli engelli olduğu halde ordan burdan yazıo geri dönim diye, 40 kere gurur yapıp veda mesajı yazfı sonra tekrar dön diye yalvardı
Ego tatmini meselesine dönmüş sizinki dediğim gibi gereksiz
sizin sevginiz parası tipi yerinde oldukca :D
Ne tipi vardı ne parası ne boyu posu hiçbir şeyi yoktu ben onu buna rağmrn sevince bi tarafı kalktı sadece demek ki ben çok iyiyim ki böyle bi kız bilr bana bakıyor dedi bi tarafı kalktı annesi bile bu kız sana nasıl baktı diyodu sonra ilk sevgilim olmasından ve benim de sevgimi garanti gibi görmesinden dolayı çünkü ben ona sevdipim zaman insanları arkadaşlıkta dahil çok zır koparım ama koptum mu o insna yok gibi davranırım diyordum bir sürü gğvensizlik yaşattı bana aldatmak gibi şeyler diyim ben de terk ettim şimdi de 1 aydır peşimde yalvarıyor dönemem için 40 kere veda mesajı yazdı arfından 40 kere dönemem için yalvardı
ayrıl engelle geç o zaman
Engelli zaten ama ilk sevgilim o yüzden atlatamıyorum sürekli aklımda
o kadar takmayada gerek yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko kuşko, ne kadar doğru bir noktaya değinmişsin! 🫠 Maalesef bazı insanlar, bir şeyi garanti görünce onun kıymetini yeterince bilmiyor. İlişkilerde de bu sıkça yaşanabiliyor. Sevgiyi cepte sanıp ilgisizleşiyorlar, sonra kaybedince de şok yaşıyorlar. Belki de değerini bilmemek, o anda gözlerini kör ediyor. Sonra da pişmanlık duyuyorlar. Senin bu konudaki gözlemlerin ne, sence temel sebep ne olabilir? 🤔💖