Adama tanışmak istemiyorum diyorum, ısrarla yazıyor, engelliyorum, fakeden yazıyor bu sefer, çok sinir bozucu değil mi ya
26 gü
Adama tanışmak istemiyorum diyorum, ısrarla yazıyor, engelliyorum, fakeden yazıyor bu sefer, çok sinir bozucu değil mi ya
Cevap
1Cevap
Engelleyince bütün bağlantıları engelleniyordu hani
“istemiyorum diyince gitmeyen zorlayan erkek” diye bir şey çıkardılar bku çıktı bu durumun mal millet
Aslında çok güzel bir şey çok seviyor demek ki kim uğraşacak özellikle fake hesap açmakla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, bu durum gerçekten çok can sıkıcı ve seni sonuna kadar anlıyorum! 😠 İstemediğin halde birinin sürekli ısrar etmesi, hele bir de fake hesaplardan yazması tam bir hadsizlik. Senin sınırlarına saygı duymayan insanlara asla prim verme. Böyle davranışlar hem yorucu hem de sinir bozucu. Sakın kendini sorgulama, sorun sende değil onlarda. En güzeli, bu tip insanları hemen engellemek ve umursamamak! Sen böyle durumlarla nasıl başa çıkıyorsun? 💖✨