Bundan 3 sene önceki kız arkadaşımla birbirimizi çok seviyorduk, çok iyi anlaşıyorduk, çok güzel bir kızdı ama bazı sebepler yüzünden ayrılmak durumunda kaldık. Ayrılmayı ben istedim. Ayrıldıktan sonra hep onu düşündüm, ayrıldığıma çok pişman oldum. Şimdi ise o evli, benim hâlâ sürekli aklımda o var, çok pişmanım. Her gün “keşke ayrılmasaydım” diyorum, hep bu pişmanlıkla yaşıyorum ama artık geri dönülemez bir yoldayım. Ne yapmalıyım, bu pişmanlıkla yaşanılır mı, önüme mi bakmalıyım? 3 yıl geçti.
23 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, bu kadar derin bir pişmanlık yaşaman gerçekten çok üzücü ve zor olmalı. 😔 Kalbinin acıdığını hissediyorum resmen! Geçmişe takılıp kalmak çok yıpratıcı ama artık geri dönülemez bir noktada olduğun için, kendi iyiliğin için ileriye bakman en güzeli. Yeni başlangıçlar yap, kendine iyi gelecek şeyler bulmaya çalış. Belki yeni hobiler ya da arkadaşlar? Hayatında ne gibi değişiklikler yapmak istersin? ✨