Çocukken zorbalık yaşamış, hiç sevgilisi olmamış 23 yaş erkek aşkı ve sevgiyi hak ediyor mu?

Kendimi bildim bileli sessizdim...
Herkese selam. Bugün buraya tamamen maskelerimi indirip, içimi dökmeye geldim. Belki benim gibi hisseden birilerine yalnız olmadığını hissettiririm, belki de dışarıdan "sert" ya da "ulaşılmaz" görünen insanların arkasında neler yattığını görmenizi sağlarım.

Ben 23 yaşındayım. Bugüne kadar hayatıma hiç kimse girmedi, hiç sevgilim olmadı. Çocukken çok utangaç, kendi kabuğunda yaşayan biriydim. Ne yazık ki bu utangaçlığım yüzünden okul yıllarında akran zorbalığına uğradım. İnsanların acımasızca eleştirileri, dalga geçmeleri bende öyle derin izler bıraktı ki, kendimi tamamen dış dünyaya kapattım. Kendimi yetersiz hissettim, sevilmeyi hak etmediğime inandım.

Kabuğumu kırmak ve yeni bir ben inşa etmek
Zaman geçti, büyüdüm. O eski ürkek çocuğu korumak için kendime yeni bir kalkan oluşturdum. Fiziksel olarak güçlendim, kalıplı ve güçlü bir görünüme kavuştum. Tarzımı değiştirdim, saçımı sakalımı uzattım, dışarıdan bakıldığında belki de "heybetli" ya da "umursamaz" duran bir adam oldum.

Ama ruhumun içindeki o oda hâlâ aynı. Kulaklığımı takıp sert metal müzikler dinlerken ya da kendi dünyamda derinleşirken, aslında hâlâ o geçmişin yüklerini taşıdığımı fark ediyorum. Dışarıdaki o güçlü duruşum, aslında içimdeki kırılgan çocuğu korumak için inşa ettiğim bir kale gibi.

Ve asıl sorum şu...
İnsan ilişkilerinde hâlâ o çocukluktan kalan utangaçlığın gölgesi var. Bir kıza yaklaşmak, duygularımı açmak ya da birinin beni gerçekten "ben" olduğum için sevebileceğine inanmak hâlâ çok zor geliyor. Bazen geçmişin zorbalıkları yüzünden kendimi aşka geç kalmış gibi hissediyorum.

Sizce geçmişin bu izlerini tamamen silip temiz bir sayfa açmak mümkün mü? Benim durumumda olan, utangaçlığını aşamamış ama aslında içinde çok derin duygular besleyen insanlara bakış açınız nedir?

Bir insanın dış görünüşünün arkasındaki o yaralı çocuğu görmeye ve onu iyileştirmeye değer verir miydiniz? Yorumlarınızı çok merak ediyorum.

Çocukken zorbalık yaşamış, hiç sevgilisi olmamış 23 yaş erkek aşkı ve sevgiyi hak ediyor mu?
Cevapla