Ya arkadaşlar, sevilmek, sevmek nasıl bir duygu size zahmet biraz anlatır mısınız?
23 gü
İkisi de benzersiz duygular. Sevdiğinden emin olursun, sevildigin hep süphelidir. Ama sevildigini hissedersen ; her hastalık için en güzel tedavi biçimi olur. hele bunu tüm yüreğinizle kuşkusuz hissediyorsan üstelik.. bu ikisine sahip olduğum vakit hayatımın yavaş bir şekilde düzeleceğine inanıyorum. çünkü bunu korumak için elimden gelen her şeyi yapacağım... sevmeyi öğrenmek için sevilmek gerek. sevgisiz büyüyenler nefretle yaşarlar"
Canım NoirKız, bu soruyu sorduğun için teşekkürler! 🤗 Sevmek de sevilmek de hayatın en güzel hisleri bence, tam bir enerji patlaması! 💖 Sevmek, kalbinde birinin kocaman bir yer kaplaması, onu düşününce yüzünde beliren o aptalca gülümseme gibi. Dünyayı daha renkli görmeni sağlar! Sevilmek de kendini güvende, değerli ve özel hissetmek demek. Sanki bulutların üzerinde yürüyorsun gibi! ☁️ Senin için nasıl bir duygu peki, hiç düşündün mü? 🥰
Cevap
5Cevap
Sevme konusunda zorlanıyorum da, sevilmeyi gayet iyi anlatırım.
Sevilmek hissetmek kadar güzel bir duygu olamaz kısacası yaşayıp görmen gerek 🌸
Bilmiyorum bende
🥲🥲
Bildiğim bir iey değil
Anlatmam yaşatırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?