Ben elendim ya cidden bulamıyorum nerede sapık psikopat işsiz güçsüz korkak varsa bana denk geldi bezdim artık
25 gü
Ben evliliği geç normal kız arkadaş dahi bulamıyorum sanırım sevgililik evlilik küçüklükten bu yaşlara gelince olan bişey şu saatte kimle tanışıp kimle evlenebilirsin ki iki tarafta aşırı güvensizlik olur...
Canım benim, bu hissi yaşamak gerçekten çok yıpratıcı olabiliyor, seni o kadar iyi anlıyorum ki. 😔 Emin ol, böyle düşünen sadece sen değilsin, birçok kişi benzer şeyler hissediyor. Pes etmek yok! ✨ Kendine güvenmeye devam et, hayat sürprizlerle dolu ve umut her zaman var. Sence bu yorgunluğun üstesinden nasıl gelebiliriz, neler iyi gelebilir bize? 💖
Cevap
18Cevap
Harbiden öyle. Millet para avcısı olmuş. Hiçmi olmaz olgun bi insan ne istediğini bilen fake takılmayan yok aga yok
Ben aramayı bırakalı çok oldu. Millet ruh hastası ya, herkesin ayrı bir deliliği var. Delilik severim de bunlar kendini yetiştirememiş hastalar.
Yaş kaç ki geç kalma falan olmaz nasip kısmet bu isler
Allah'ın sevgili kuluyum beni koruyor bunlardan demiyor da😅 ne işin olur def et hepsini. Hiçbir erkek kadının telini hak etmiyor bu ülkede
Evlenenlerde iyi değilki. Beni 2 kişiyle aldatan eski bile evlenmiş fkgb
Aynen bana da sapıklar denk geliyor cidden iyii olanlar da bi süre konuşup yok oluyor yok olmayanlar da genelde tipsizler oluyor
Gerçekten bak akşamında iyi konuşup. İyi geceler diyoruz sabaha yoklar yazmiyolar artık ee noldu şimdi
Bacım bunların yedekleri vardır korkaklar bide yani amaç sadece anlık heyecan oluyolar bıktım bunlardan bende buluşmaya 1 hafta kala terkedildim yaa
Evet anlık heyecan Cidden. Evet iyi biri belki ama uzun süreli ilişki istemiyorlar sürekli farklı kızlar ile buluşmak istiyorlsr. Benim de uzaktı işte o çocuk izin günü vardı geleyim dedi biraz daha konuşalım öyle gel dedim. Sohbet bitti hdjdjdjd yazmamaya başladı ben de saldım artık
Bizim ne suçumuz varr hiahh aglicam şimdi 😫 dümdüz yalansız dolansiz çıkarsız sevilmek istiyoruz acaba nasipsiz miyiz
Aynı yastayız inanılmaz seciciym seçici derken artık bir tane hataya tahammülüm bile yok
bana da ya evliler ya boş beleş tipler geliyo çalışmaktan aciz yattığı yerden hizmet bekleyenler
Bende aynı dertten muzdaribim. Aklı başında bir hanımefendiye hayır demem.
Nasip bol Sadaka ver teheccute kalk umreye git dua al annenden vs vs
Nasibini bekle acele etme
Bezdum la bezdum
boş ver evlenmek çok önemli değil
Aman ne gerek var bekarlık sultanlık
Evlenme evlenince mutlu olunuyor zannetme
Bu dünyaya kızımı getirmek istememek basladim
Vardır bi nedeni çok mu seçici davrandın zamanında
Arama nasibin seni bulsun sall
Iyi kalpli erkeklerin sevmezsiniz şimdi evde kalın
Ben de aynı durumdayım
Eee sende patlaksın kesin.
Ya bi defol edepsiz tanımadan etmeden niye patlak diyorsun oh olsun günah al beter ol
Bulamaman saçma o zaman
Onlarda korkak veya sexs istiyorlar ben istemiyorum bilemiyorum ya neden olmuyor
Geçmişin ne alemde
Geçmişimde ne var niye sorguluyorsn?
Sen önce patlak dediğin için özür dile
Özür dilemem. Sordum sadece.
Neyse boş ver
Dileyeceksn namusuma laf attın çünkü!! Hayırdır yani yerde mu buldum ben namusu derhal dile yoksa cidden hakkim helal olmaz
Şirin misin len sen. Eğer patlak değilsen ki bekaret bence çok komplike onların hiç birini yapmadıysan harbiden iyi diledim hadi. YAPMADIYSAN. benim için bakire sayılmayacak seyleri
Ya ne ne ne duymak istiyorsn yapmadım bisi işte bir erkeğe o denli yaklasmadim bile
İyi.
OZURRR DILEEEeeeee
Sabaha kdr yazarım dilee
Diledim hadi. Tatlı şey
kim eledi seni dur daha yeni basliyorsun
Kaç yaşındasın? Ne gibi kriterlerin var?
Nasip kısmet sabırlı ol
Sabir kalmadı
Neden yaşın kaç?
27.
Çok değil nasibini bekle acele etme bence.. nerelisin peki?
İlla evlenmek mi lazım bacım
Hayat tek geçmez
Niyetin ciddiyse yaz konuşalım
Erkekler cok mal cunku
Farkındayız
Bekarlık sultanlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?