Sevgilim ailesi yüzünden benden ayrıldı, baskı altında kaldı, bu durumda ne yapmalıyım?

arkadaşlar merhaba öncelikle ben 23, sevgilim 21 yaşında 2.5 yıllık bir ilişki içindeydik hiç ayrılmadık bile 2.5 sene içerisinde hep birbirimizi anlayışla karşıladık, sorunları tartışarak değil de düzgün ve konuşarak çözdük ama bir gün ansızın küçük bir şehirde yaşadığımız için kızın babasının arkadaşlarından biri bizi görmüş ve babasına söylemiş, üslupsuz bir şekilde. Babası da çok net bir tavırla istemediğini, beni de onu da öldürürüm diye kızı korkuttu vs o şekilde 1. yakalanma olayı oldu lakin biz ayrılmadık çünkü birbirimizi delilercesine seviyorduk, ayrılmayı hiç istemiyorduk ve ciddiydik, ciddi düşünüyorduk her neyse. Bundan 2.5 ay öncesinde yine babası görmüş bizi, yan yana değil ama uzaktan görmüş her neyse. Babası bu defa çok net şekilde olmaz demiş, erkek arkadaşın vs hiçbir şekilde kabul etmiyorum demiş ve karşı gelmiş keza annesi, abisi ve birkaç kişi daha. Her neyse, biz severek ayrılmak zorunda kaldık bu şekilde çünkü babası hem onu tehdit ediyordu hem de benim üzerimden işte onu da bulurum, benim canımı sıkma gibi kelimelerle diyeyim. Her neyse severek ayrıldık ve şu an ne yapacağımı bilmiyorum. Ayrılıktan sonra kıza birkaç defa yazdım çünkü hiç hazır değildik gizliden konuşuyorduk vs ama kız benden umut bekleme, benden olmaz gibi şeyler diyordu ilk ayrıldığımız günden beri çünkü üstündeki baskı acayip fazla. Şu an telefon kurcalamaları, her gün sorguya çekilmesi vs gibi diyeyim sizler anlarsınız. Ben ne yapacağımı bilmiyorum bu durumda, görüşlerinizi bekliyorum sağ olun

Sevgilim ailesi yüzünden benden ayrıldı, baskı altında kaldı, bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla