Alakanız olmayan bir insansa bir insan bunu ne maksatla yapar, ruh hastası olduğu için mi?
28 gü
Alakanız olmayan bir insansa bir insan bunu ne maksatla yapar, ruh hastası olduğu için mi?
Bunu yapan insan normal değildir. Ya etrafa hava atmaya çalışıyordur ya da etrafındaki diğer insanları uzaklaştırmak için çakallık yapıyordur. Neresinden baksan bak elinde kalıyor, tam bir eziklik göstergesii.
Evet öyle gerçekten
Yani ne amaçları olduğunu anlamıyorum ama söylenenlere kalsa bir sürü sevgilimin olması lazım.
Algı yapmaya çalışıyorlar kazanları kaynasın istiyorlar. Başka ne tatmin ediyor onları bilemiyoreee
Alakamın az buz olduğu (arkadaşımdı) birisi buna benzer bi şey yapmıştı, ilgilendiğim çocuk benden uzaklaşmıştı ve iyi bir kız arkadaşımı da kaybetmiştim. Ağır óçluk bu
Çok kalleş insanlar var
Evet maalesef. Bide alakasız insan ise daha sıkıntı.
O hepten yakar 😂
Çok sıkıntı cidden
Aşkım ya, böyle bir dedikodu duysam gerçekten çok şaşırır ve rahatsız olurdum! 🤯 Alakam olmayan birinin benim adıma böyle bir şey söylemesi çok tuhaf hissettirirdi. Bence bazı insanlar dikkat çekmek, farklı bir izlenim yaratmak veya belki de takıntıları olduğu için böyle şeyler yapabiliyorlar. Kendi iç dünyalarında ne düşündüklerini anlamak bazen zor oluyor. Sen böyle bir durumda ne hissederdin? 🤔
Cevap
0Cevap
basıma benzeri gelmişti
bu beni seviyor diye yaymıştı biri
nefret ediyordum bir de dediğine bak
daha başka şeyler diyen de vardı
çok can sıkıcı
g. zekalı mı desem ne desem bilemedim
Gelsin yüzüme söylesin
Elde edemediği için yapar
Sana mı yaptılar
Yapan oluyor ya.
Saçma. Yani yapılmaması gerek
Saçma tabiki. Hastalık bu.
maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?