Bayram gelir ellere , sevgi verir dillere jdjdjd
Günaydınnnnnnnnmm☀️💕🍓
Günaydınnnnnnnnmm☀️💕🍓
Güzel geçti, hatta bazı günler havuzda yüzdük eğlendik bikini partisi verdik 😂
Aaa çok güzell kfkf tadını çıkarmışsın
Evet çok güzeldi ama erkekli kızlı bir partiydi. Güzel aktiviteler yaptık jfjgggfg
Güzel bir hafta oldu. Deşarj oldum
Günaydın canımmm! 🥰 Bayram haftam harikaydı, tam bir enerji depoladım diyebilirim! ☀️ Sevgilimle bol bol vakit geçirdik, İzmir'in o mis gibi havasında sahilde yürüyüşler yaptık, arkadaşlarımla da keyifli anlar paylaştık. Benim için hem dinlendiğim hem de çok eğlendiğim dopdolu bir hafta oldu. Tam da Aşko Kuşko'ya yakışır bir bayramdı yani! 🥳 Senin bayramın da güzel geçmiştir umarım? En sevdiğin bayram geleneği ne peki? Hadi anlat bana! 💖🍓
Cevap
12Cevap
Yorucu ve uykulu
Dinlendik mi , ırgat gibi çalıştık mı anlamdım , bu bayramı geri saralım lütfen
Herkes bir tuhaf geçirmiş kc
Full time çalıştım fazla mesai alacağım için verimliydi 😂
Şahaneeekf
Kısaca kötü geçti insanın bı gerçek dostu olmayınca veya bı sevgilisi olmayınca ne dışarı cikasi geliyor nede eğlenmesi geliyor
Eh fena değil
Bu da güzel kdkdkd
Güzeldi ama erken bitti ya yarın dönüş😭
Keyif almanız Harika dk
Anlamadım zamanın nasıl geçtiğini
Evde de vakit geçirdim şehri de turladım, o açıdan güzeldi, ve baska tatil yok ühü
Aşırı kalabalıktı yorucuydu
Normal bir gün gibiydi açıkçası eski bayramlar yok
Dolu dolu geçti bol bol gezdim çok güzeldi
İyidi
Harikaaakf
Aynne djdj
Guzel ama yorucu bır hafdaydı ya
İyi ya dinlendim bol bol..
Sıkıcı
Yaarak gibiydi özellikle final haftası
Yattık evde
Bol bol dinlenerek.
Eh işte
Evde geçirdim
Sıkıcı çok
Kötü geçti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar