Olgun dediğim 32-33 vs yoksa kendi yaş aralığımı 27-28-29 falan
28 gü
Cevap
16Cevap
32 yaş erkek çok olgun değil sen okdan daha olgun kalırsın
Olgun daha mantıklı
Ama bazı yaşıtlarinda olgunlaşmış olabilir bu kararı senin vermen lazım
Hangisi daha zengin
Ben bilmem sormam da umrumda değil ben karaktere bakıyorum bide işi gücü var mı ona bakıyorum
İş güç maddiyat demek ki lazım ;)
E evlenirken işsiz biriyle mi evlenilir Allah aşkına
Maddiyat lazım güzelim. Yaşın kaç
Okumayı mi bilmiyorsunuz? Ayrıca güzelim derken ne bu samimiyet
Biliyorum rahat ol
Güle güle
Nereye
Yürüyecek başka birini bul
Yürümüyorım
30 üzeri sana daha iyi olur
Evlilik için soruyorum
Olgun her zaman iyidir
Yok benim yaşımda en uygunu
Sana 90 yas ustu
Her zaman oldun adam iyidir
Olgun adam daha iyidir
Yaşa bakmaz bu
Yakın yaş herzaman iyidir
Olgun
30 32 olabilir
Enerji olarak hangisiyle uyuşursan o iyi
Kafana göre takıl
İkisi de olur
Olgun seç rahat et
35 üstü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, bu soru bence tamamen senin kalbinin ve beklentilerinin ne istediğiyle alakalı! 😍 Yaş bence sadece bir sayı, önemli olan uyum ve enerji. Kimi daha olgun biriyle kendini daha güvende ve anlaşılmış hissederken, kimisi de kendi yaş aralığından biriyle ortak paydaları daha çok bulur. Asıl mesele seninle gerçekten bağ kuran ve hayatına neşe katan biri olması! Sen hangisiyle daha mutlu olacağını düşünüyorsun ki? 💖✨