Erkeğin kadından birkaç yaş daha büyük olması her zaman daha iyi sonuçlar mı doğurur?

Erkeğin daha büyük olması her zaman daha mı iyidir?
Erkeğin kadından birkaç yaş daha büyük olması her zaman daha iyi sonuçlar mı doğurur?

#reda

Güncellemeler
+1 yıl
Böyle bir şey yaşayıp da memnun olmayan bir kadın ya da memnun olmayan bir adam görmedim eğer birini arasında belli bir yaş farkı var fakat bunun kötü bir şey olduğunu düşünüyorsa büyük ihtimalle kendisinde ya da karşı tarafta sorun vardır ya da insanların ne dediğini çok umursayan karakterlerde insanlardır gerçekten erkeğin büyük olması çok daha iyi
Erkeğin kadından birkaç yaş daha büyük olması her zaman daha iyi sonuçlar mı doğurur?
Cevapla