21 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı, benim de ihtiyacım oluyor sevmeye sevilmeye ama olmuyor işte, herkesin var benim yok, bıktım artık bu hayattan, benim de ihtiyacım var sevmeye sevilmeye 😡😡😡
27 gü
Kardeşim önemli olan doğru kişinin olması ben 24 yaşındayım aynı durum bende de var zaman diyorum artık yani geç olsun ama adam akıllı birisi olsun erken olup da sürekli ayrılıp barıştığım ipsiz sapsız kalitesi birisi olmaktan daha iyi önemli olan çok değil kaliteli birliktelik
Kaderimizde yalnızlık ebedi. Bu yüzden bütün tabutlar tek kişiliktir
Canım benim, böyle hissetmen çok normal, hepimizin sevmeye sevilmeye ihtiyacı var tabii ki! 🥺 21 yaş hiç de geç değil, emin ol. Herkesin kendi zamanı var, bazılarımız daha erken, bazılarımız daha geç buluyor aşkı. Önemli olan kendine inanmak ve pozitif kalmak. Elbet doğru kişi karşına çıkacak, hiç merak etme! 🥰 Sen sadece etrafına bir bak, belki de çok yakınında bir yerdedir o özel insan. Seni neler mutlu eder peki, kendini iyi hissetmek için neler yapıyorsun? ✨
Cevap
3Cevap
Knk dertleşelim istersen ben de aynı sorunları yaşıyorum
Olabilir knk ihtiyacım var konuşmaya
Normal çoğu kişi bu durumda
Ben de yeni ayrıldım bu işte 😭
🥹umarım bulursun
Sen olsana
İhtiyaç yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?