21 yasindayim hic kiz arkadasim olmadi, sevmeye sevilmeye bu kadar ihtiyac duyup yalniz kalmak normal mi?

21 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı, benim de ihtiyacım oluyor sevmeye sevilmeye ama olmuyor işte, herkesin var benim yok, bıktım artık bu hayattan, benim de ihtiyacım var sevmeye sevilmeye 😡😡😡
21 yasindayim hic kiz arkadasim olmadi, sevmeye sevilmeye bu kadar ihtiyac duyup yalniz kalmak normal mi?
Cevapla