25 yasina gelip hic sevgilisi olmamak normal mi, hic sevilmeyecek miyim?

25 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı sanırım olmayacak da hiç sevilmeyeceğim kimse için vazgeçilmez olmayacağım öyle 1 kere bile sevilme duygusunu tatmadan öleceğim sanırım, hiç nasibim yok kısmetsizim aşırı derecede.

25 yasina gelip hic sevgilisi olmamak normal mi, hic sevilmeyecek miyim?
Cevapla