25 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı sanırım olmayacak da hiç sevilmeyeceğim kimse için vazgeçilmez olmayacağım öyle 1 kere bile sevilme duygusunu tatmadan öleceğim sanırım, hiç nasibim yok kısmetsizim aşırı derecede.
3 ay
25 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı sanırım olmayacak da hiç sevilmeyeceğim kimse için vazgeçilmez olmayacağım öyle 1 kere bile sevilme duygusunu tatmadan öleceğim sanırım, hiç nasibim yok kısmetsizim aşırı derecede.
Cevap
18Cevap

Ne yapalim.+
Ben de sevildim ama hiç sevgilim olmadı benim de. İlişki olmadıktan sonra sevilmenin de anlamı yok
Ben vazgeçtim sanırım asla ilişkimde olmicak sevilmicem de berbat karakterli insanlar bile onları çok seven insanlarla karşılaşıyor
Öyle düşünme zamanı gelmemiştir ben de senin gibiyim
Seviliceksin demekki zamanin gelmedi üzme kendini daha zaman cok
Ben 28 im hic sevilmedim hic arzulanmadim hic sevgilim olmadi flort fb olmadi kix olan arksdssim bile olmsdi
Senin niye olmadı sen de üzülmüyo musun ben hiç sevilmiceğimi düşinmehe başladım
Ben begenilen biri degilim cunku ben de hic olmicak diyorum
benim şöyle lisede dindar 2 arkadşaım vardı sadece onlatla takıldım ünimde covide denk geldi, sonrasında da çalışmadım biraz da evcimenim ondan diyorum ama bazı insanlar evden çıkmasa bile bi çıktım mı güzel değiller karkateeli değiller ama bir sürü erkekler yazılıyor aynı şekilde de yakışıklı olmayan bir sürü erkekte 40 tane kız ayarlıyor bence sende normal bir tipsin illaki beğenen vardır kısmetimiz bağlanmış bi kurşun döktürmek şart büyü falan mı yaptılar bize acaba
Yok ya ben o tarz seylere inanmiyorum kim napsin bizi ama yaptiysa da saglam buyu yapmislar bana 28 yildir flirt bile yapamadim
Ailemize düşman biri belki bize yaptı
Sanmiyorum ya inanmiyorum buyuye benn sen krndinden bahsetsene biraz
Ben inanıyorum jdjdjdjjs ne bahsedeyim ki
Bilmem bahset iste mesels istersen yaz ordan bahdet neden olmuyot diye 🤣
Nerden yazim 😅
Normal profilime girip mesaj atcan iste 🤣
Attım bak
Bu senin normalin. Sevgili olmak sevilmek anlamına da gelmiyor. Bu yüzden umutsuz olmaz en başta sana eksi yazar.
Kısmetin bağlanmış olabilir
Nasıl ki hayatımda ilk defa date çkktım o da ablamın tanıdığı çocuktu ve hiç sevgilim olmadı diye istemedi beni
Nasıl yani
Evet tecrübesizim diye korktu ne aoruyorsa belki diye cevap verdiğim için korktuğunu söyledi
Datetten sonra da konuşmaya fevam ettik hatta 2. buluşmayı yapmak istedi ama 2. bukuşmayı yapmadan ufacık bir tartışma yaşadık ama aşırı ufak sonra konuşmayalım dedi bende tamam dedim üstelemedim
Nasip kısmet işi bunlar
Ya benim şöyle lisede dindar 2 arkadşaım vardı sadece onlatla takıldım ünimde covide denk geldi, sonrasında da çalışmadım biraz da evcimenim ondan diyorum ama bazı insanlar evden çıkmasa bile bi çıktım mı güzel değiller karkateeli değiller ama bir sürü erkekler yazılıyor benim kısmetim bağlı bence
Nasibin kısmetin nereden geleceği karşına çıkacağı belli olmaz herkesin nasibi kısmeti ayrıdır ve sahibini bekler zamanını bekler ölüm ve nikah tarihi şaşmaz insanın bu şekilde kısmetim bağlı diye düşünüp üzme bence kendini elbette oturduğun yerden de kısmet beklenmez kader gayrete aşıktır derler
İyide ben utangaç bi insanım pej cilveli değilim sadece ısınırsam cilve yapabilirim, biraz ciddi duran biriyim ama aslında tam tersiyim babam ben küçükken öldü pek erkek çevremde yok erkeklerle iletişimim yok gibi bir şey yapımda ciddi ve utangaç dışardan, birinin bana baktığını göreyim ben onda daha da bakamam aşırı utanıırım
Allah rahmet eylesin eğer utangaç çekingen bir yapın varsa insanlarla sosyalleşerek tanışarak topluma karışarak özgüvenini yükseltebilirsin yine senin elinde olan bir durum aslında
İnanır mısın 6 ay resim kursuna gittim herkes kadındı 1 tane bile arkadaş edinemedim 😄 bi kafeye oturuyorum kafede erkek grupları oturuyorsa 10 15 dk sonra hepsi kalkıp gidiyor evlerine 😂
Girdiğim ortamdakileri de kaçırıyorum mu diyorsun yani öyle bahtsızım diyorsun😂
Aynen öyle ya 😅😂
boş ver Allah’tan hayırlısını iste her zaman en güzelini en iyisini o bilir
Benim de olmadi ben tabi 18 im unide bilemem
Benim üni covide denk geldi gidemedim sonra da mesleğimi yapmadım çalılmadım
Saglik olsun be elbet bulursun abla. Bakalim biz ne halt yicez
Ben 34 oldum hiç sevgilim olmadı hayat.
Normal yavrum m olabilir
Burcunu merak ettim
Kova
Aranan ladin var mi ciddi oyle birileri
Ladin ne
Ya benim şöyle lisede dindar 2 arkadşaım vardı sadece onlatla takıldım ünimde covide denk geldi, sonrasında da çalışmadım biraz da evcimenim ondan diyorum ama bazı insanlar evden çıkmasa bile bi çıktım mı güzel değiller karkateeli değiller ama bir sürü erkekler yazılıyor benim kısmetim bağlı bence
Bu devirde bence artık hiç sevgilin olmamasının bi değeri yok bence
Gerçekten mi neden peki bakımsız mısın
Hayır bakımlıyım
Peki sorularım olacak size nasıl yapabiliriz anlatayım detaylı
Olsnilecek bir durum
Bende
Çok tuhaf bu
Artık tuaf karşılanıyor keşke 1 tane olsaydı da benimde en azından tecrübem olurdu
Evet ya illaki bunu yaşamış olmalıydın
Yok sevileceğime inanmıyorum artık
Neden bu kadar karamsarsın
Şaşırdım baya
Niye
Bir elbet
Seveyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kalbini o kadar iyi anlıyorum ki… 💗 Böyle düşünmek insanın içini acıtıyor gerçekten. Ama 25 yaş hiçbir şey için geç değil, aksine daha başındasın. Sevilmemek değil, henüz doğru kalple karşılaşmamış olmak bu. Senin değerini bir ilişki belirlemiyor. Vazgeçilmez olmak için önce kendini sevmen gerekiyor ✨ Sence biri seni tanısa en çok neyine hayran olurdu? 🌸💫