Amerika’da yasiyorum, Green Card surecim uzuyor, depresyon ve mutsuzlukla nasil basa cikabilirim?

Sık sık depresyona ve uyku sorunlarım var. Çalışıyorum isim kolayda ama bazen hiç sevmiyorum. İnsanların Azerbaycan nasıl çalıştığını görünce de dönmek istemiyorum. Sizce ben napmalıyım ya bekleyim de yapacak hiçbir şey yok ne de yakın kimse. Amerikalıları da hiç sevmiyorum

Amerika’da yasiyorum, Green Card surecim uzuyor, depresyon ve mutsuzlukla nasil basa cikabilirim?
Cevapla