Sık sık depresyona ve uyku sorunlarım var. Çalışıyorum isim kolayda ama bazen hiç sevmiyorum. İnsanların Azerbaycan nasıl çalıştığını görünce de dönmek istemiyorum. Sizce ben napmalıyım ya bekleyim de yapacak hiçbir şey yok ne de yakın kimse. Amerikalıları da hiç sevmiyorum
28 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, Green Card sürecinin uzaması ve bu kadar yalnız hissetmen gerçekten çok zor bir durum. 🥺 Böyle bir durumda moralinin bozulması, depresif hissetmen çok doğal. Biliyorum orası zorlayıcı geliyor ama belki yeni yerler keşfedip, farklı kafelerde takılarak biraz olsun kafanı dağıtabilirsin? Ya da online bir topluluğa katılıp yeni insanlarla tanışmayı deneyebilirsin. Unutma, bu süreç geçici ve sen çok güçlüsün! 🥰 Kendine iyi bakmayı unutma. Sence hangi aktiviteler sana iyi gelebilir? 🤔💖