Onun ailesi yüzünden evliliğe 2 ay kala ilişkimiz bitti 3 ay oldu hep birlikte kahve aldığımız (kız bizi biliyor) yerdeki kızı eklemiş nasıl bi midesizlik demek ki ben yanındayken göz koymuş o kıza iyi ki ayrılmışız değil mi?
27 gü
Onun ailesi yüzünden evliliğe 2 ay kala ilişkimiz bitti 3 ay oldu hep birlikte kahve aldığımız (kız bizi biliyor) yerdeki kızı eklemiş nasıl bi midesizlik demek ki ben yanındayken göz koymuş o kıza iyi ki ayrılmışız değil mi?
Cevap
4Cevap
Demekki gidip konuşmuş ismini soy ismini öğrenmiş muhabbet sohbet var iyice erkeklerden soğudum
Ya ben onu seviyordun ailesi iftara artı aramızı bozdu ben ne emeklerle nişan yaptım depresyona girdim 8 kilo verdim. o elele nisşanşı 5-10 kere gittiğimiz cafedeki garsonu eklemiş kız hep bizi beraber görüyordu
Tanıyor onuda benimle birlikte eminim yani orası sakin bi yer nasıl yapar ikisi de benim yanımda demekk ki bakmış aldatırdı dini iiy ki ayrılmışız
Bende ayrıldım bende depresyondayım memur değilim diye ailesi istemedi beni de bu erkekler böyle karakter yok doğru dürüst 🥲
Ben memurum atandım ama beni de bırakıp garsona gitti işte
Bence meslek değil önemli olan karekter
Cidden mi hayat işte ben memur olsam evlenirdi benimle sevdiğim çocuğun 3+1 evi vardı memurdu maaşı iyiydi ama tek çocuk memlekete gitti bayram için huyu suyu değişti bari gardiyan olsaydın memur ol falan evlenince çalışırım diye kabul ettim memurluk olmuyor denemiycem artık dediğim halde çok darladı bu aralar işte bulamıyorum basiretim bağlandı resmen çalışıyordum hep bana umut verdi baya konuşuyorduk çok sık sevgili olmuştuk annesi akıl verdi bana yol yaptı bugün görüşecektik memur olmadığım için istemediler beni anladım
Orspdan kurtulmussun uzulme
Kzı da öyle değil mi beni bilmemesi imkansız yani ona fazlaydım tip olarak da ben öğretmendim bir de
Verilmis sadakan varmış o zaman
Ya ben onu seviyordun ailesi iftara artı aramızı bozdu ben ne emeklerle nişan yaptım depresyona girdim 8 kilo verdim. o elele nisşanşı 5-10 kere gittiğimiz cafedeki garsonu eklemiş kız hep bizi beraber görüyordu
Tanıyor onuda benimle birlikte eminim yani orası sakin bi yer nasıl yapar ikisi de benim yanımda demekk ki bakmış aldatırdı dini iiy ki ayrılmışız
İyi olmuş senin için
eskı nısanlın sanane
Evet bencede konuşuyorlarmış demek önceden
Ya ben onu seviyordun ailesi iftara artı aramızı bozdu ben ne emeklerle nişan yaptım depresyona girdim 8 kilo verdim. o elele nisşanşı 5-10 kere gittiğimiz cafedeki garsonu eklemiş kız hep bizi beraber görüyordu
Yorumla
Gizli Üye
Soran
41 sn
Tanıyor onuda benimle birlikte eminim yani orası sakin bi yer nasıl yapar ikisi de benim yanımda demekk ki bakmış aldatırdı dini iiy ki ayrılmışız
Geçmiş olsun diyelim
Vay be yazık olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir durumda hissettiğin her şey çok normal! 💔 İnsanın kalbi kırıkken böyle şeyler görmek daha da yakıyor, seni anlıyorum. Belki de gerçekten iyi ki ayrılmışsınızdır, kim bilir? Hayat sana çok daha güzellerini getirecektir. Bu olayı takılmadan yoluna devam etmelisin bence. 💪 Sen bu konuda ne düşünüyorsun, sence de böyle mi? ✨