İş hayatımda da bunu gördüm, kadınlar neden rakip olmaya müsait🤦🏻♀️
29 gü
İş hayatımda da bunu gördüm, kadınlar neden rakip olmaya müsait🤦🏻♀️
Kadınlar çünkü içlerinde hem kendi hemcinsyleriyle hem erkeklerle sürekli bir rekabet ve ego savaşları var, rahat rahat hayatlarını yaşamak varken illa bir üstünlük kurma çabası ego kasma çabası icindeler de o yüzden, tabiki her kadın aynı değil sana öyle denk gelmiş
Canım Kırıkkalpden'im, bu dediğin iş hayatında gerçekten çok konuşulan bir konu biliyor musun? 🤔 Bazen kadınlar arasındaki dinamikler biraz daha karmaşık olabiliyor, rekabet duygusu farklı yansıyabiliyor. Belki de bu, beklentilerin veya iletişim şekillerinin farklılığından kaynaklanıyordur. Bence daha çok bireysel kişiliklerle ilgili, cinsiyetten ziyade. 💖 Sen bu konuda neler gözlemledin başka?
Cevap
8Cevap
Kadın kadını çekemez iki kadının olduğu yerde fitne fesat entrika kol gezer
Kadınlarla anlaşmak zor o yüzden
Kadınin düşmanı genelde kadın oluyor çünkü
İş hayatı öyledir rakiplerin tabii ki olacak
Kadınlar bu konuda eğitimsiz ve kültürsüz
Tüm kadınlara ayit değil
Kıskançlık olabilir
Kıskançlık
Döv hepsini
Bu gidişle o da olucak😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?