Travmatik bir evlilikten sonra aynı iş yerindeki küçük komşuma aşık oldum, sizce bu ilişki olur mu?

Merhaba arkadaşlar sizinle dertleşmek istedim çünkü arkadaşım yok öncelikle ben çalışan biriyim bundan 3 yıl önce evlendim evliliğim çok kötüydü fiziksel ve psikolojik şiddet gördüm sonra boşandım birini artık sevmem dedim ama maalesef kalbime söz geçiremedim hem aynı fabrikada çalıştığım hem de komşu olduğum benden küçük birine tutuldum bazen bana uzun bakar gülümser ailesi kardeşi beni çok sever ama ben biliyorum sonumuz olmaz onu görünce kalbim hızlı atıyor söz geçiremiyorum ve nasıl oluyorsa sürekli tesadüf eseri görüyorum o 20 yaşında ben 23 sizce ne yapmalıyım ne onunla ne de onsuz olmaz gibi çok yorgunum ama onu görünce sanki gökyüzüne bakıyorum o kadar huzur dolu sizce o da benden hoşlanır mı ya da olur mu bizden :(
Travmatik bir evlilikten sonra aynı iş yerindeki küçük komşuma aşık oldum, sizce bu ilişki olur mu?
Cevapla