Merhaba arkadaşlar sizinle dertleşmek istedim çünkü arkadaşım yok öncelikle ben çalışan biriyim bundan 3 yıl önce evlendim evliliğim çok kötüydü fiziksel ve psikolojik şiddet gördüm sonra boşandım birini artık sevmem dedim ama maalesef kalbime söz geçiremedim hem aynı fabrikada çalıştığım hem de komşu olduğum benden küçük birine tutuldum bazen bana uzun bakar gülümser ailesi kardeşi beni çok sever ama ben biliyorum sonumuz olmaz onu görünce kalbim hızlı atıyor söz geçiremiyorum ve nasıl oluyorsa sürekli tesadüf eseri görüyorum o 20 yaşında ben 23 sizce ne yapmalıyım ne onunla ne de onsuz olmaz gibi çok yorgunum ama onu görünce sanki gökyüzüne bakıyorum o kadar huzur dolu sizce o da benden hoşlanır mı ya da olur mu bizden :(
29 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer