30 yaşındayım, evlilik için geç mi kaldım yoksa bu baskı sadece akraba dayatması mı?

Çevremdeki insanlar, akrabalar sürekli ne zaman evleneceksin, birini buldun mu vs.. deyip duruyor. Bir akrabamız üç kızını evlendirdi, bana da gelmiş her şey zamanında güzeldir diyor. Ben cevap bile vermiyorum, ben konuşurken dikkatli konuşmaya özen gösteriyorum, insanlar neden bu hassasiyeti göstermiyor anlamıyorum. Akraba düğünleri oluyor, ona da gitmiyorum çünkü biliyorum ki biri bir şey söyleyecek, moralim bozulacak. Akrabalarımız, düğünlere gitmiyorum diye biz de Zeynep evlenince gelmeyiz demiş. Zaten benim ailem beni temsilen gidiyor. Cevaplarını bekliyorum arkadaşlar.

30 yaşındayım, evlilik için geç mi kaldım yoksa bu baskı sadece akraba dayatması mı?
Cevapla