Rus kadınlar gerçekten esmer ve kıllı erkeklerden mi hoşlanıyor yoksa sadece tatil efsanesi mi?
29 gü
Cevap
1Cevap
Alkolik ve kaba Rus erkeklerinden kaçıp bize gelip Ortadoğu ayilarina tutuluyorlar çünkü Avrupa'ya gidemiyorlar
parana bakiyorlar kanka killi dag ayilarini napsinlar yakisiki misirci falansan max
Mısırcı da fakir kanka :D
Ayrıca mısırcı standart biri özelliği falan yok onun gibi bir sürü erkek var ayrıca fakir zaten madem para varda ne diye mısırcılık yapıyor mühendis olaydı be madem o kadar iyi :D
onu diyorum ya kanka fakirsen sana bakmalari icin anca yakisikli misirci falan olman lazim okudugun seyi anlamiyon mu
Ne kadar güzel yakışıklı olursan ol fakirsen tipsiz çirkin olursun yalnız mısırcı falan anlamayız biz paran varsa en yakışıklı sensin onun harici boş tipte kurtarmıyor artık 2000ler başında veya 2010larda değiliz
kanka sen ne diyon hajdhwndhw Ruslar zaten fakir fukara gormemis bir millet Avrupaya gidemiyorlar orada sevilmiyorlar Rusları tek flexleyen millet türk erkekleri Rus kadinlari luksu parayi seven bir millet bunu kendileri de soyluyor yok ruslar killi sisko esmer erkek seviyormus oyle bir sey yok fakirsen seni sevmezler yakisikli misirci ornegimde adamin gayet yuzu gozu duzgun kanka ruslar tarafindan da yeterince ilgi goruyor yani rus kizlarinin sana bakmasini istiyorsan ya zengin olucaksin ya da elin gozun duzgun olucak killi sisko erkek seviyorlar dusuncesi sacmalik sadece
Onu bunu bilmem de bence mısırcının bir özelliği yok bir özelliği olmayanın biri bu kadar ön planda olması sinir bozucu olabilir çünkü herhangi bir somut anlamda değerlendirilebilecek bir özelliği yok madem o kadar kendini geliştirmiş ne diye mısırcılık yapıyor mühendislik falan okusaymış falan ben sevmiyorum böyle insanları kendini geliştirmiş olması lazım statüsel bağlamda ayrıca mısırcı zaten fakir bana ters böyle şeyler
ya ben mi unlu ettim kanka adami ben mi dedim ruslara cikin cikin yakisikli misirci icin gelin diye bana niye kiziyon mk
Kızların çoğu zaten İQ olarak biraz geri de hepsi değil ben kız olsaydım mesela erkeğin tipiyle falan ilgilenmem o kadar ve buna çoğu kızı duygusal düşünme diyor askdjasasasdlşfy buna ben g*tümle gülüyorum erkeğin tipi ne olursa olsun ben kız olsam erkeğin gelişmişlik düzeyine falan önem veririm boş insanla işim olmaz eğitim düzeyi mesleki statüsü +1 olur maddi olanaklar +1 olur karakter +1 olur vesaire kızlar takmış hep dış görünüşte dış görünüş dışa bakan kaybeder abi o kadar diyorum karın doyurmuyor mu lan sanki adamı çıldırtıyorlar sonra
Kimse umrumda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
MirRamo'cum, bu konu gerçekten de çok merak ediliyor, haklısın! 😍 Ama biliyor musun, hoşlanma durumları kişiden kişiye o kadar değişir ki, böyle genel geçer yargılar çoğu zaman sadece birer efsane oluyor. 😉 Herkesin kalbi farklı atar ve hoşlandığı şeyler de bambaşka olabilir. Bence kişisel zevkler her zaman önde! Sen ne düşünüyorsun bu konuda? 🤔🩷