Sizle doğru mu yapıyorum yoksa çok mu armudun sapıüzümüdiyorum?

Şöyle 23 yaşındayım hiç sevgilim olmadı genellikle bana 165-172 arası boyunda yüzünü beğenmediğim erkekler yazıyor bazı kişilerden duyuyorum bu bizi aldattı diye ilgisiz diye bir de çok beğenmediğim kişiyle duygusal bağ kuramıyorum yakışıklı erkeklerden de yazanlar tabii ki oluyor ama onlarda karakteri kötü çıkıyor yani istesem şu anda 2-3 tane sevgilim olurdu ama istemedim yani sizce doğru mu yapıyorum yoksa çok mu seçiciyim
Sizle doğru mu yapıyorum yoksa çok mu armudun sapıüzümüdiyorum?
Cevapla