Haksız mıyım sizde öyle gelmiyor mu?

Evlilik gittikçe dahada itici gelmeye başladı ve sahte mecburi birşeymis gibi gerçekten ki zaten erkeklerin çoğu zaten istesede istemesede gözü aklı başkalarinda kadınlarda öyle tabi bunu kimse kabul etmez kendileri bile farkında değil hepsi roldür kaptırmış gidiyor kimsenin gözü dışarda olmasa bile oda sıkıcı geliyor monoton sıkıcı hayat
Haksız mıyım sizde öyle gelmiyor mu?
Cevapla