Kedim hastayken ağlayarak veterinere giderken sevgilimin yanımda olmamasını abartıyor muyum?

Kedim rahatsızlandı hiç iyi değildi, sürekli kusuyordu, ben de bayağı üzüldüm ve ağladım. Sevgilimi aradım, o sırada da ağlıyordum yani hafiften dedim ben veterinere gidiyorum, kedim hiç iyi değil. Bana aklım sende kalacak dedi neyse, bir an önce git dedi. Sonra da arabası vardı, şu an yanında değil, tamirde ama ne olursa olsun bir taksi çağırıp yanıma gelmesini beklerdim. Sonuçta ben iyi değilim, ben korkmuşum, ben o an üzgünüm, ağlıyorum sesim kötü geliyor, benim yanımda olmalıydı. Sizce ben bunu abartıyor muyum yoksa gerçekten doğru mu düşünüyorum?
Kedim hastayken ağlayarak veterinere giderken sevgilimin yanımda olmamasını abartıyor muyum?
Cevapla