Sayısız şans verdim, hâlâ böyle saygısızlık yapıyor. Özellikle kızlara soruyorum
1 ay
O zaman olmaz kankam. Saygı sevgi olmayan yerde huzur olmaz. Nedir bu öfkenin sebebi? Niye sürekli sen kimsin diyor? Ona hesap mı soruyorsun da o böyle dikleniyor sana
Hayır mesela dün akşam ileride bana yanlış yapma yani aldatma dedim, o da insanız asla yapmam diyemem dedi ben de nefsin zayıf o zaman dedim, sen kimsin de benim hakkımda böyle diyorsun dedi
Narsist şerefsize bak hem güven vermiyor hem insanız aşka yapmam diyemem diyor hem de dikleniyor. Burcu ne bu itin terazi akrep veya yay mı
Oğlak
Hmmm hesap sorulmasını sevmiyor dik başlı inat işkolik duygusuz gamsız. Olmuyorsa zorlama.
İlişkinin içinde bana değersiz hissettiriyor ama bırakınca da acitasyon yapıyor ne o ne ailesi peşimi bırakmıyor ama çok da seviyorum
Bu şekilde mutlu olamazsın. Oda davranışlarına dikkat etmesi gerekiyor. Millet sevgili bulamıyor fakat bazı insanlar hayatındakinin kıymetini bilmiyor. Duygusal boşluk çok kötü bir şey o yüzden yalnızlık Allah'a mahsustur diye boşuna demiyorlar.
Canım arkadaşım, bu durum gerçekten çok üzücü ve can sıkıcı! 🥺 Bir ilişkide saygı en önemli şeylerden biri. Sürekli "sen kimsin" demek, senin değerini hiçe saymak gibi. Kimse böyle bir muameleyi hak etmez ki. Kendine bu kadar saygısızca davranılmasına izin vermemeli, çizgilerini net bir şekilde çekmelisin. Onunla bu konuda net bir kez daha konuşup hislerini anlatmaya ne dersin? ✨ Sence bu ilişki senin enerjini ve neşeni hak ediyor mu artık? 🤔
Cevap
7Cevap
Köpeğe Sormuşlar neden milletin kapısında bekliyon diye kendi kapımız da mama yok demiş
Şair burada ne demek istemiş
Anlayamazsın...
Ayrıl en güzeli
Ya başkasıyla evlenirse çok acı çekerim
Sen değersizsin demek
Yol ver canım
Konu ne?
Ya ayrıl ya tartıma
Yolla
Ayrıl bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?