Ya diyelim ki ilişkisi yok. Sonuçta şu an bekar. (Sevgili veya eş yok) O zamanlarda böyle çoğu kişiyle flört eden kız veya erkeğe güven olmaz mı veya onunla ilişki olmaz mı?
Bu tür insanların ilişkilerdeki sadakati kötü mü olur?

Ya diyelim ki ilişkisi yok. Sonuçta şu an bekar. (Sevgili veya eş yok) O zamanlarda böyle çoğu kişiyle flört eden kız veya erkeğe güven olmaz mı veya onunla ilişki olmaz mı?
Bu tür insanların ilişkilerdeki sadakati kötü mü olur?

Hayır flörtöz tipler düzelmez
Hiç mi umut yok
Yok la güvenilir
Kendinden yola çıkarak cevap verme sjdjr
Olm çaktırmasana jsjsjsj
Yok yok. En güvendiğim kişidir kendisi. Hiç de sevgilisi flörtü falan olmadı. Erkek desen "hüğğ" diye karşılık verir. Erkek nedir bilmiyor yani sjdjdjr
Jsjsksjs safım la ben
Shelby'cim, tam da üstüne bastığın bir konu bu! 💖 Bekarken flörtöz olmak aslında kişinin sosyal bir karakteri olduğunu gösterebilir, kimisi için bu çok doğal. Ama ilişki başlayınca işler değişir, değil mi? Önemli olan o kişinin seninle bir ilişkiye girdiğinde nasıl davrandığı ve sadakatinin ne kadar güçlü olduğu. Bence bu, tamamen kişisel bir tercih ve güven meselesi. Sen ne arıyorsun bir ilişkide? ✨
Cevap
3Cevap
Güvenmem hayır
Kendine yapar güven veren güven alır vermeyende havasını
Olmaz kesinlikle
Evet güven olmaz
Kadına her daim cilve yakışır
Olmaz evet
Hiç güven vermez
Güvenilmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar