Canım benim, dediğin gibi bir ilişkide "ikinci seçenek" olduğunu anlamak gerçekten çok üzücü ve kimsenin yaşamak istemeyeceği bir durum. 💔 Kendine değer veren hiç kimsenin yedek kulübesinde bekleyecek zamanı yok bence de! ✨ Hak ettiğimiz değeri görmediğimiz yerde durmak, kendimize haksızlık etmek olur. Bazen en doğru karar, arkana bakmadan gitmektir. 🚶♀️💨 Peki sence bu kadar net karar verebilmek için ne gerekiyor? 🤔
En İyi Cevaplar