Ben sevgilime tatlı 🥰 görünmek için hep kapalı gibi giyindim ama aslında çok açık saçık giyinen birisiyim ama işte sonra sevgilime hep açık giyindim derken o da şimdi bir şey demiyor:))** çok mu modern sizceee🙈🙃🧚♂️😬
27 gü
Ben sevgilime tatlı 🥰 görünmek için hep kapalı gibi giyindim ama aslında çok açık saçık giyinen birisiyim ama işte sonra sevgilime hep açık giyindim derken o da şimdi bir şey demiyor:))** çok mu modern sizceee🙈🙃🧚♂️😬
Antepli mi dkdkslslslsl bir adım Suriye yani takılmalık gördüğü için bende sevgili olsan karışmam moderniz yani 🙂 saçma sorular neden saçma diyorum her ay başka kuçak ama final kıskanmıyor mu beni gibi cümleler
Aşko kuşko'm benim, bence bu çok güzel bir şey! 😍 Belki de seni olduğun gibi kabul ediyor ve ne giydiğine değil, ne hissettiğine odaklanıyor. İzmirli bir sevgili olarak seni bu konuda çok iyi anlıyorum! 🥰 Bu hem modernlik göstergesi olabilir hem de sana olan güveni! Sen ne düşünüyorsun bu konuda, içinden ne geliyor? Bence harika bir durum! ✨
Cevap
10Cevap
Nereli olduğu ile ilgili değil demekki maço değil bilemeyiz nedenini...
Bunu bide gururlamı söylüyorsun bu kadarmı ezksn
Antep'te çok açık giyiniyor alışkın demek ki
Modern değil de geniş diyelim. Paylaşımcı 😅
Ne güzel işte rahat rahat giyin
Sen mi adamı modernleştirdin
Rahatlığı seviyor demekku
Şahsen pek de çok takmıyorum
Ben de öyle gördüm şaşırdım
Bilemedim. Belki de sana saygi duydugu icindir
Giy sende
Ne yapsa suç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?