İnsanların tek mesajla birbirine bu kadar kolay ulaşabildiği sosyal medya çağında ilişkilerde basitleşti. Artık kimse emek ve çaba harcamadan bir kaç günde sevgili olabiliyor. Birini sevmek, sahiplenmek, hayatına almak, hayatını adamak aslında çok mühim meseleler. Ama gel gör ki tişört değiştirir gibi sevgili değiştiriyor millet. Sevgi neydi? sevgi emekti.. şimdi o yok.
Üzülmeyen kaldı mı ki? Herkesin kötü tecrübeleri var. Yapaylık, samimiyetsizlik, dengesizlik tüketti artık. İnsan kendini koşulsuz sevilip, güvende ve huzurda hissedeceği bir ilişkinin içinde bulmak istiyor.
Beklentiler çok yükseldi, jerkes herşeyin farkında alternatifler çoğaldıkça kafalar çok karışıyor, en iyisi olsun beklentisi zorlaştırıyor doğal olarak
Bu arada tanıştığım son 10 kişi sadece varlık maaş ve statü peşindeydi, şu an itibariyle herkes hesap makinasıyla ilişki yürütmeye çalışıyor, böyle bir analiz ortada çıkıyor doğal olarak
Bu dönemde ekonomik zorlukların farkında herkes kadınlı erkekli kimse kendini riske atmak istemiyor haklı olarak, gerçekten sevgi sadece bir algı artık diyebiliriz koşullar sağlanırsa sevgi kendiliğinden ortaya çıkıyor, zaman hızlı akıyor yol katetmek lazım, romantizm sırası değil 😀
Algılar bazen aklın önüne geçiyor, algılara katılınca tamam her şey çok güzel, ama mantıklı düşününce değerlerinin çoğu geride kalmış hep göstermelik geçici şeyler, bu ikisi arasında sıkışmış çok hayat var
Çağımız insanları çok zorluyor, sürekli tüketmeye ve kazanmaya zorluyor kimse geride kalmak istemiyor algılarla savaşmak kolay değil bakınxa, para etmeyen hiçbir şey acil hissedilmiyor, çağı anlayıp fırsata çevirmek de mümkün olabilir değerlerini ihmal ettiğini düşünenler için de 🤗
Kendi insanını küçümseyen ezik bi toplumuz da ondan. Yabancıların Türk kızlarına ve Türk erkeklerine ağzının suyu akıyor bizimkiler gelip kedi köpek oynuyor birbirine
Canım benim, bu konuda yalnız değilsin, birçok kişi aynı şeyi düşünüyor biliyor musun? 🤔 Bence günümüzde iletişim sorunları, beklentilerin çok yükselmesi ve sosyal medyanın getirdiği o "mükemmel ilişki" algısı yüzünden zorlanıyoruz. Herkes biraz daha anlayışlı ve sabırlı olsa işler değişebilir sanki! ❤️✨ Sence bu konuda en büyük engel ne oluyor aşkım? Benim flört zamanlarımda da bayağı kafa karışıklığı yaşanabiliyordu. 😜
Adalet kelimesi basit yükü ağırdır demişti bir şair adalet yoksa onlar yok olsa başkaları onların yerini doldurur adalet olsa soyunu kurutur kalıcı çözüm