valla iki cinsede söylüyorum mağdur olup da herkez aynı diyenlere sesleniyorum sen tanımadığın kimse hakkında yargısız infaz yapamazsın bi karın ağrın varsa bunu git seni mağdur ede k@ş@r@ veya Pi_çe söyle
-Şu ana kadar sevdiğim hiç bir kızdan karşılık alamayışımdan dolayı -Kız arkadaş bile olsa bir süre sonra benden uzaklaşması -Ülkedeki erkek abaza oranının fazlalığından en bakımsız bir kızın bile kendini çok güzel bulunmaz hint kumaşı gibi görmesi ki ağaca bile cinsellik besleyen erkeğin bulunduğu yerde bu normal durum. Bu tür sebeplerden dolayı sıcakkanlı ve daha egosuz oldukları için yabancıu kızlar ile görüşüyorum, Ben de Türk değilim ama burada yaşıyorum kendi ülkemde gayet sıcakkanlı kişiler var, diyeceksin ki git o zaman ülkene gitmeme imkan yok şu an bir kaç yıl.
-öncelikle bir insana açıldığında veya mesaj attığında kabul etmek zorunda değil, bu erkek içinde geçerli kimse istemediği biriyle olmak zorunda değil -Bu durum genel olarak böyle yabancılardada sadece türklere özgü birşey değil. Zaten bir ülkenin bütün insanları aynı değil. -Doğrusu çoğu kız (bende dahil) erkekler sürekli mesaj atılınca kendini değerli görüp ego yapmıyor bu durumdan rahatsız oluyor. Ego yapanlarsa doğru onlarda hata var. Sen nerelisin? Merak ettim.
Yunanım, ben ne instagramda ne burada ne de gerçekte bir insanı rahatsız edecek şekilde hiç bir kıza yazmadım, hatta hiç bir kıza ben yazmadım bakabilirsin hesaplarıma, ama ben yıllardır bir kaç ülkeye gittiğim için uzun zaman da geçirdirdiğim için biliyorum her ülkenin kızı erkeği farklı ama bir adres sorunca sapık muamelesi yapan bir ülkedeyiz başıma geldi çünkü, herkese iyi davranan kız olduğunda oo yollu ya da başka ağır şeyler söyleniyor burada, benim kastettiğim şu evet ego olabilir ya da olmayabilir ama çoğu kız hatta erkek de dahil buna bu ülkede, kendisine bir kaç kişi yazdıysa talip olduysa falan hemen en iyisine layığım gibi düşüncelere kapılıyor, bir türlü hiç bir kız ile yakın olmadım beni herkes bilir efendi bir insanım konuşmam da iyidir bakımımı da yaparım her şeye özen gösteririm vs. ama bu güne kadar sadece bu ülkede bir kız ile sevgili oldum ama o da Fransızdı, genlerde mi var bu Türk Yunan iticiliği bilmiyorum hiç anlamıyorum
Evet erkek ya da kadin böyle düşünup ego yapan insanları bende sevmiyorum. Ülkemizde bir sürü kadın cinayeti, sapık, t*cavüzcü, abazan olduğu için kadınlar kimseye güvenemiyor ve yüz vermiyor.
Bari yalan konuşma be yakışıklı olsun karakteri önemli değil sapık mı tecavüzcü mü seri katili düşün müyorsunuz sonra tecavüzü uğrayınca yads öldürülünce haber oluyorsunuz gerçekleri konuş gerçekleri Türk kızları önce tipe bakar karakter zaten kendisinde olmadığı için karşısın daki dede karakter aramaz ama bütün konuşmaları hepsinin karakter üzerinedir.
@KenafirGözlüler Pardon? Sırf t*cavüze uğradı diye suç kızda mı oldu? Birinin sapık veya t*ecavüzcu olduğunu nereden bilebilirsin, eğer senin böyle özel bi gücün varsa başka! Böyle bi konuda bile suçu kadında arıyosunuz yazıklar olsun. Ayrıca sanki türk erkekleri tipe bakmıyormu? Yabancılarda dahil herkes birlikte olacağı insanın tipini önemser, bunda yanlış birşey yok.
Hayır bunun örneklerini yabancı kadınlarla evlenmii Türk erkeklerinde göre bilirisn adamda tip yok patates gibi adam ama yabancı karısı manken gibi yani yabancılar karaktere bakıyor ilk sonra tipe bakıyorlar bizim kızlar direk tipe bakıyor karakter önemini değil zaten bizim kızlar için sorsan hepsi karakterli olsun der baksan kendisi karaktersiz sevmiştir
Knk yabancı kadınların neden tipsiz erkeklerle birlikte olduğunun gerçek nedenini açıklayayım hemen 😂 PARA, ulan sizde sanıyosunuz ki karakter için birlikte oluyolar SBWJIJSJWQ Rus kızları türk erkekleri sayesinde bedava tatil yapıyoruz diyor (2 kuzenim rus ve rusyada yaşıyor)😂. Hem türk erkekleri tipe bakmıyormu sanki? 😏
Bursa bile yalan söylüyorsun SEN Türksen kuzenlerin nasıl rus oluyor Türk Rus melezi desen inanırım ama onda da türklğk kanı olduğu için iddaan yine çürüyor bence daha fazla konuşma 😂
Ayrıva Rus kızları ya da dünya nın geri kalanın daki kızlar sizin kadar parea, hastası değil bundan dolayı bütün erkekler Rus kızı vs diyor adam 23 24 yaşında adamla evlenmek için araban var mı rvin var mı diye soruyor sunuz, hee bide kaçpara maaaş alıypn diye 😂😂😂
Bilip bilmeden konuşma ben hiçbir zaman öyle birşey demedim. Ayrıca birsüru türk erkeği tanıdım rus kadınla evlenip geri dönmek icin aglayan ama çoluk cocuk olduğu için dönemeyen 😂 neyse siz yabancıların sizi karakteri icin sevdiğine inanmaya devam edin SBJWKQKJSJ
Bu inun gerçek olduğunu sende biliyorsun asıl siz kraliyet ailesinin kızıymışsınız gibi ego kasmaya devam edin yakın çok uzak değil yalnız kalacaksınız hepiniz farkın dasın değilmi birçok insan artık yalnız olanlarda mutlu değil bunun sebebi siz siniz yalnız kaldığınız için yine hata yapıp beş para etmeyen insanlarla birlikte olmaya kalkıyorsunuz sonuç hüsran 😂😂
Beni hiç tanımadamn böyle bir kaniya varman garip 😀 hiçbir zaman oyle bisey olmadı benim icin tanidiğim insanlarda da olmuyor niyeyse : D senin oluyor demenle de olmuyor😂
Uzatan sensin senin görene gerek yok biz normal insanlar olarak görüyoruz siz kör olsanıza sıkıntı yok çekirddğimmizi aldık drama filmimizi gülerek izliyoruz 😂😂😂🤫
Klavye başında rahat GÖZÜKMEK kolay tabi 😏 kim bilir gerçekte nasil k*uduryorsundur😂 neyse neyse sonra yabancılar sizi cüzdan gibi kullanınca ağlamayın 😂
Ne değerimi verdik neymiş kadın erkek eşitmiş eşit olduğu için değe verdik Red edildik değer verdik açıldık değer verdik evlenme teklifi ettik değer verdik başımıza tac ettik değer verdik evin reisi gibi görün sekte asıl rreis liği siz kadınlara verdik değer verdik ailemize sahip çıktık değer verdik ailemiz için kendimizi para ladık paramız olmadı sırf göÜ kalmasın diye değe verdik borç yaptık istediği çantayı aldık yani bunu buraya sığdıramam he feministlik yapıp başı bozuk insanların yediği bokları bana anlatma.
Feministlik kadın ustünlüğü değil önce bunu bi söyleyeyim. 2. si birine teklifte bulunduğunda veya mesaj attığında kabul etmek zorunda değil istemediği biriyle birlikte olmak zorunda değil bu erkek için de geçerli. 3 bunu yabancılarda yapıyor milliyet değil sahsiyet meselesi bir ülkenin bütün insanları aynı değil. 4 gerçekten bu kadar fedakarlık yaptıktan sonra kadın nankörlük ediyorsa evet hak veriyorum hata kadındadır.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
ilk önce erkekler başlatıyo sonra ben duramıyıp onları gömüyorum
erkekler kışkırtıyolar hep rahat durun lan sinir etmeyin beni
valla iki cinsede söylüyorum mağdur olup da herkez aynı diyenlere sesleniyorum sen tanımadığın kimse hakkında yargısız infaz yapamazsın bi karın ağrın varsa bunu git seni mağdur ede k@ş@r@ veya Pi_çe söyle
Yabancı kızlar ile ilişki yaşatacak hale getriikleri için
Merak etyiģim için soruyorum, neden ne yaptılar?
-Şu ana kadar sevdiğim hiç bir kızdan karşılık alamayışımdan dolayı
-Kız arkadaş bile olsa bir süre sonra benden uzaklaşması
-Ülkedeki erkek abaza oranının fazlalığından en bakımsız bir kızın bile kendini çok güzel bulunmaz hint kumaşı gibi görmesi ki ağaca bile cinsellik besleyen erkeğin bulunduğu yerde bu normal durum.
Bu tür sebeplerden dolayı sıcakkanlı ve daha egosuz oldukları için yabancıu kızlar ile görüşüyorum, Ben de Türk değilim ama burada yaşıyorum kendi ülkemde gayet sıcakkanlı kişiler var, diyeceksin ki git o zaman ülkene gitmeme imkan yok şu an bir kaç yıl.
-öncelikle bir insana açıldığında veya mesaj attığında kabul etmek zorunda değil, bu erkek içinde geçerli kimse istemediği biriyle olmak zorunda değil
-Bu durum genel olarak böyle yabancılardada sadece türklere özgü birşey değil. Zaten bir ülkenin bütün insanları aynı değil.
-Doğrusu çoğu kız (bende dahil) erkekler sürekli mesaj atılınca kendini değerli görüp ego yapmıyor bu durumdan rahatsız oluyor. Ego yapanlarsa doğru onlarda hata var.
Sen nerelisin? Merak ettim.
Yunanım, ben ne instagramda ne burada ne de gerçekte bir insanı rahatsız edecek şekilde hiç bir kıza yazmadım, hatta hiç bir kıza ben yazmadım bakabilirsin hesaplarıma, ama ben yıllardır bir kaç ülkeye gittiğim için uzun zaman da geçirdirdiğim için biliyorum her ülkenin kızı erkeği farklı ama bir adres sorunca sapık muamelesi yapan bir ülkedeyiz başıma geldi çünkü, herkese iyi davranan kız olduğunda oo yollu ya da başka ağır şeyler söyleniyor burada, benim kastettiğim şu evet ego olabilir ya da olmayabilir ama çoğu kız hatta erkek de dahil buna bu ülkede, kendisine bir kaç kişi yazdıysa talip olduysa falan hemen en iyisine layığım gibi düşüncelere kapılıyor, bir türlü hiç bir kız ile yakın olmadım beni herkes bilir efendi bir insanım konuşmam da iyidir bakımımı da yaparım her şeye özen gösteririm vs. ama bu güne kadar sadece bu ülkede bir kız ile sevgili oldum ama o da Fransızdı, genlerde mi var bu Türk Yunan iticiliği bilmiyorum hiç anlamıyorum
Evet erkek ya da kadin böyle düşünup ego yapan insanları bende sevmiyorum. Ülkemizde bir sürü kadın cinayeti, sapık, t*cavüzcü, abazan olduğu için kadınlar kimseye güvenemiyor ve yüz vermiyor.
Bari yalan konuşma be yakışıklı olsun karakteri önemli değil sapık mı tecavüzcü mü seri katili düşün müyorsunuz sonra tecavüzü uğrayınca yads öldürülünce haber oluyorsunuz gerçekleri konuş gerçekleri Türk kızları önce tipe bakar karakter zaten kendisinde olmadığı için karşısın daki dede karakter aramaz ama bütün konuşmaları hepsinin karakter üzerinedir.
@KenafirGözlüler Pardon? Sırf t*cavüze uğradı diye suç kızda mı oldu? Birinin sapık veya t*ecavüzcu olduğunu nereden bilebilirsin, eğer senin böyle özel bi gücün varsa başka! Böyle bi konuda bile suçu kadında arıyosunuz yazıklar olsun. Ayrıca sanki türk erkekleri tipe bakmıyormu? Yabancılarda dahil herkes birlikte olacağı insanın tipini önemser, bunda yanlış birşey yok.
Hayır bunun örneklerini yabancı kadınlarla evlenmii Türk erkeklerinde göre bilirisn adamda tip yok patates gibi adam ama yabancı karısı manken gibi yani yabancılar karaktere bakıyor ilk sonra tipe bakıyorlar bizim kızlar direk tipe bakıyor karakter önemini değil zaten bizim kızlar için sorsan hepsi karakterli olsun der baksan kendisi karaktersiz sevmiştir
Knk yabancı kadınların neden tipsiz erkeklerle birlikte olduğunun gerçek nedenini açıklayayım hemen 😂 PARA, ulan sizde sanıyosunuz ki karakter için birlikte oluyolar SBWJIJSJWQ Rus kızları türk erkekleri sayesinde bedava tatil yapıyoruz diyor (2 kuzenim rus ve rusyada yaşıyor)😂. Hem türk erkekleri tipe bakmıyormu sanki? 😏
Bursa bile yalan söylüyorsun SEN Türksen kuzenlerin nasıl rus oluyor Türk Rus melezi desen inanırım ama onda da türklğk kanı olduğu için iddaan yine çürüyor bence daha fazla konuşma 😂
Ayrıva Rus kızları ya da dünya nın geri kalanın daki kızlar sizin kadar parea, hastası değil bundan dolayı bütün erkekler Rus kızı vs diyor adam 23 24 yaşında adamla evlenmek için araban var mı rvin var mı diye soruyor sunuz, hee bide kaçpara maaaş alıypn diye 😂😂😂
Sanki kraliyet ailesinin prensesi 😂😂😂
Bilip bilmeden konuşma ben hiçbir zaman öyle birşey demedim. Ayrıca birsüru türk erkeği tanıdım rus kadınla evlenip geri dönmek icin aglayan ama çoluk cocuk olduğu için dönemeyen 😂 neyse siz yabancıların sizi karakteri icin sevdiğine inanmaya devam edin SBJWKQKJSJ
Bu inun gerçek olduğunu sende biliyorsun asıl siz kraliyet ailesinin kızıymışsınız gibi ego kasmaya devam edin yakın çok uzak değil yalnız kalacaksınız hepiniz farkın dasın değilmi birçok insan artık yalnız olanlarda mutlu değil bunun sebebi siz siniz yalnız kaldığınız için yine hata yapıp beş para etmeyen insanlarla birlikte olmaya kalkıyorsunuz sonuç hüsran 😂😂
Valla hiçte öyle birsey olmuyo 😂
Bende onu diyorum sabahtan beri senin olmuyor demenle gerçekler değişmiyor canım benim gerüylruz hayatınızın nasıl boka dönüştüğünü kör değiliz 😉
Beni hiç tanımadamn böyle bir kaniya varman garip 😀 hiçbir zaman oyle bisey olmadı benim icin tanidiğim insanlarda da olmuyor niyeyse : D senin oluyor demenle de olmuyor😂
Ben demiyorum hayat diyor görüyoruz benim dememle olmuyor zaten 😂😂😂🤫
Ben görmüyorum sen ne görmek istersen onu gorüyorsun demekki😏. Neyse çok uzattık 👋
Uzatan sensin senin görene gerek yok biz normal insanlar olarak görüyoruz siz kör olsanıza sıkıntı yok çekirddğimmizi aldık drama filmimizi gülerek izliyoruz 😂😂😂🤫
Olm olmuyo diyorum QJDISHW benim yaşadığım şeyi sen mi daha iyi bileceksin ben mi😂 sen hayal dünyanda yaşamaya devam et🤫
Neden kuduruyor sun ozman ben gayet rahatım bırak ben kendi hayal dünyamda gerçekleri yaşamaya devam ederim bence daha fazla uzatma bu san yeter😂😂😂
Klavye başında rahat GÖZÜKMEK kolay tabi 😏 kim bilir gerçekte nasil k*uduryorsundur😂 neyse neyse sonra yabancılar sizi cüzdan gibi kullanınca ağlamayın 😂
Bir kere yabancılarda zaten para var bizim paramıza ihtiyaçları yok şunu o kalın kafana sok artık 😂😂😂
Peki türklerle sevgili olan yabancı kadınların parasının olmaması gerçeği 😂 Bizim ihtiyacımiz olduğunu kim söyledi aa pardon sen söylemiştin.
Türkülerle sevgili olanların da parası var rahat olsen her halu karda
He he aynen
Özellikle erkekler yapıyor bunu diyerek içindeki gizli feminzim duygunu azdırdın
Ben hem feminist hem maskülistim. Ben genellikle erkeklerin böyle yazdığını görüyorum bunda bi sorun mu var?
AA ne büyük tesadüf değer vere vere ağzımıza sıçan kızlarımız hakkında bizde böyle düşünüyoruz.
Aşağlamak için değil gerçekten merak ettiğim icin soruyoeum ne değer verdiniz?
Ne değerimi verdik neymiş kadın erkek eşitmiş eşit olduğu için değe verdik Red edildik değer verdik açıldık değer verdik evlenme teklifi ettik değer verdik başımıza tac ettik değer verdik evin reisi gibi görün sekte asıl rreis liği siz kadınlara verdik değer verdik ailemize sahip çıktık değer verdik ailemiz için kendimizi para ladık paramız olmadı sırf göÜ kalmasın diye değe verdik borç yaptık istediği çantayı aldık yani bunu buraya sığdıramam he feministlik yapıp başı bozuk insanların yediği bokları bana anlatma.
Feministlik kadın ustünlüğü değil önce bunu bi söyleyeyim. 2. si birine teklifte bulunduğunda veya mesaj attığında kabul etmek zorunda değil istemediği biriyle birlikte olmak zorunda değil bu erkek için de geçerli. 3 bunu yabancılarda yapıyor milliyet değil sahsiyet meselesi bir ülkenin bütün insanları aynı değil. 4 gerçekten bu kadar fedakarlık yaptıktan sonra kadın nankörlük ediyorsa evet hak veriyorum hata kadındadır.
İşte bizim Türk kızlarımız böyle malesef genelde ss aldım 😂
Diğerleri çok mu farkli sanıyordun 😂 ne bekliyordun
İşte Rus kızın da bu yok ya da dünya üzerin deki başka milletlerin kızlarında sizi çok şımarttık çok
Sen yapıyosan bilmem ama kimse o dediklerini yapmiyor 😂
Genel olarak Türk erkekleri böyledir babana abine baka bilirsin
Öyle değil ne yazıkki 😂
Bu sizin önyargılı görüşünüz sizi fazla şımart tığımız için böyle
Yiğit er meydanın da belli olur domuz çamur gölün de bunlar da böyle belli olur işte 😂
Bakma sen sosyal medyaya. Gerçek hayatta hepsi püsü.
Kızlar yabancı erkek derdinde erkeklerse yabancı kız derdinde
kanımızda var heralde türk türkü sevmiyo