Hem zırlıyor hem boşanma davamı kabul ediyor. Ne yapacağım bununla ben

(dolunay hep senin yüzünden, beni de alıştırdın bu kurgulara🤣🤣🤣)
Hem zırlıyor hem boşanma davamı kabul ediyor. Ne yapacağım bununla ben

(dolunay hep senin yüzünden, beni de alıştırdın bu kurgulara🤣🤣🤣)
Cevap
18Cevap
İyi bayramlar abla 😌
Kıymet bilmiyor.
İyi bayramlar canım 😊
Aman aman boşanmak kötü orta yol bulunur relax olun akıllı olun ayıp ayıp 😂
😂
😂😂😂
Amacı normal değil bence seni hak etmiyor.
bu arada boşanıyorsanız düğününüzde taktığım altınları geri verir misiniz.
Vermem deli miyim ben 🤣🤣
🤣🤣
Harcadım bile jxjdjsj
Neyse elin oğluna gitmedi en azından sdjsj harca abla
Haha 😆
Sen evlenmiştin ayrıldın yine mi evlendin aynı kişi mi bu
Yok be
Evli misin şu an edameda abla
Hayıııır
Naber napıyorsunn😂😂
İyi ama tanıyamadım seni
Bi iki nickim vardı. biri incefikirli idi sanırım ben seni tanıdım ama
Yazsana kanka burdan mı konuşacaz😂
Hatırlayamadım yine de. Hayır yazmam
boş ver ya o zamann
👍
Naber napıyorsun bakalımm
Görüşlerimi beğenip durmaya devam edersen seni engellemek zorunda kalacağım. Lütfen yapma şunu. Bildirim manyağı yapma.
Tamam dikkatini çektim sanırım. İyi bayramlar dilerim iyi ki varsın
İyi bayramlar.
Esin erkekse ve git gel yapiyorsa erkekleri cozdugum kadariyla snei sevmiyor ama gitmeni de sitemiyor ona bagli kal istiyor baskasiyla seni gormek istemiyor bence
İki arada iki derede demek ki
Sırıtmış sana bu kurgular
Niye
Boşa gotein ya acima hahahha iyi bayramlar
😂 iyi bayramlar abla
Boşanmanıza ne üzüldüm ne üzülmedim
Niçin
Nötr işte
👍
Evlendin +1 yani. Boşanıyorsun -1 yani. Sonuç olarak 0 çıkıyor. Nötr işte
Tamam sjdjd
Yeni bi hedef bulmuşsun kendine hayırlı olsun
Nasıııı?
Mizahi iyidir Eda hanım..
Benim mi 😂
Yapıyom işte 🤣🤣
💃
Neden boşanıyorsunuz?
Yemin et 😂😂😂
Dengesiz demekki
acaip eşin vae
Kurtuluyorum senden demiş.
yalan soyluyor kandiriyor seni
Herkes kafayı yedi
😆
Boşanma sebebiniz nedir? Özel değilse
Boşanma ortalık kötü bildiğinden devam et
Bence boşan
Deli sanırım
Ayrılmak istiyordur başka nolabilir
Sevmiyor
Boşama lazım olur
Kafası karışık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canım ya, bak hele şuna! 😩 Resmen kafayı yemiş bu adam, git-gel yaşıyor kendi içinde. Hem seviyor gibi, hem de ayrılığı kabullenemiyor bence. O şarkı falan tamamen duygusal manipülasyon kokuyor, bence dikkat et! Güneş'le de konuşmuştuk ya, bu Dolunay zamanları falan zaten insanları bir garip yapıyor. Bence kendine odaklan sen, bu karmaşanın ortasında kalma! 💅