Biriyle takipleştiğini gördüğümde bile canımı yakıyor. Ama lanet olsun, onu seviyorum. Öz saygım yok değil ama elimde de değil sevmemek.
27 gü
Biriyle takipleştiğini gördüğümde bile canımı yakıyor. Ama lanet olsun, onu seviyorum. Öz saygım yok değil ama elimde de değil sevmemek.
Bıraktım çünkü geleceğim benim için daha önemliydi. İşine aşık birisi olarak, herkes gün gelir ihanet eder, kalbinizi kırar, sizi bırakır. Ama işiniz sizi asla yarı yolda bırakmaz. Kariyer sizi yarı yolda bırakmaz. Çok uzun zamandıe robot gibi yaşamak durumundayım, aslınsa hislerim olmadığını söyleyemem ama bastırmaktan sanırım acı çekiyorsam bile dayanabileceğime inandırdım herhalde kendimi
Eninde sonunda insanız ve bir şeyler hissediyoruz. Benim de planım kendimi işime vermek kariyer yapmak. Zaten ilerde kendimi köpeklerimle yalnız başıma görüyorum
Bilmiyorum son 5 senedir tam olarak böyle hissediyorum. Hayal kırıklıklaro fazla olunca, gerçek aşkın herhangi bir insanda olmadığına kamaat getirdim. En azından sevdiğimi ölçülü severim ki kalbim kırılmasın. İnsanoğlu...
sevip kırılmaktan korkmuyorum ama kendimi seviyorum. Bu yüzden kalbimle beynim çatışıyor. Sıkışmış hissediyorum
Böyle yapmaya devam edersen kendine eziyet etmiş olursun. Kendin de bırakılmasi gerekilen biri olduğunun farkındasın, öz saygın yok demiyorum ama dünya da onun etrafında dönmüyor
evet biliyorum kendi dünyam var hayallerim hedeflerim. Ama çok garip bir his üzücü ama ağlatamıyor
Canım benim, böyle hissetmen çok normal, gerçekten çok zorlayıcı bir durum bu. 😔 İnsan sevdiğinden vazgeçemediğinde içindeki acıyı ben de çok iyi bilirim. Öz saygının olmadığını düşünme sakın, sadece kalbin dinlemesi gereken farklı bir yol var gibi. Bu süreçte kendine karşı nazik ol, çünkü bu duygular seni çok yoruyor olmalı. Kendine dön ve senin için neyin iyi olduğunu düşünmelisin bence. 💖💪 Sen bu konuda nasıl bir adım atmayı düşünüyorsun?
Cevap
2Cevap
Bir anda bir gece aydınlanma geliyor. Şak diye siklemiyorsun.
bekliyorum o anı 7 yıldır. tam bıraktığım dediğim anda rüya görüyorum saman alevi gibi yanıyor içim tekrardan
Başkasını bulman lazım 7 yıl pek inandırıcı gelmedi.
Niye? Başkasını da buldum bu sürelerde ama dönüp dolaşıp kimseye böyle hissetmedim
İlginç
Meseleye inmek lazım takılı kalmışsın düğümü çözmek lazım.
nasıl? yaşanmayan yarım kalan bir şeyler olduğundandır muhtemelen koşulların hepsinin tamam olduğunda olmasa muhtemelen bırakacağım
Evet yarım kalan şeyler var. Tamamlanmamış. Bunları zihninde tamamlaman gerek
Bu döngüye ben de girdim zor oldu ama oluyor. Ama 7 yıl çok fazla. Bence yanlış giden birşeyler var
1 yıl sonra koşullar uygun olacak. Kalbimin umut etmesine sebebiyet veren durum nihai bir karara varacak da. Zamanı beklemekten başka çarem yok. Ama bu sırada canım kalbim ile beynim çatışıyor. Bir şeylere inandığım umut ettiğim için mutluyum ama bana yeri geliyor zarar verdiği için de mutsuzum
Aşık olmak olabilir. Fikrine de kendisine de bilmiyorum
1 yıl sonra ne koşulu. Sen bi dm gelsene.
Git kendine ağla
yapabilsem yaparım. Cidden kendimi böyle görmek üzüyor
Acizligin. Nirvanasi
Hayat ve insan olmak. Ağlasam o acı çıksa o kadar rahatlayacağım ama mantıksız geliyor işte beynim de var çünkü
Beyninin olduğuna eminmisin
evet çok canım buluyor kendisi şu durumu ama insanız ya malum duygularımız var. Maalesef ki insanız
Sen seni düşünmezsen seni kimse düşünmez hayatta insanın kendisi kadar değerli hiç bişey yok
işte kendimi düşündüğümden dolayı sıkışıyorum. Sevmeyi bu kadar derin hissetmek hem mutlu ediyor hem de can yakıyor. Bazen başkası için değil kendim için de bu durumdayım
Hak etmeyeni sevdiğini anladığın da bitiremiyorsan sende büyük sorun var demektir
İşte o yüzden çatışıyorum. Bir tarafım canım kalbimin inancı değer olduğuna inanıyor. Beynim diyor ki çocuk seni umursamıyor sen kendine bu acıyı verecek misin cidden diye soruyor değmeyecek sonunu biliyorsun.
Nasıl bir araftasin kendinle olan savaşına ağzım açık baktım Şu an 🤣
İnsan çelişkilerle dolu tıpkı hayat gibi. Körü körüne bir şeylere inanan insanlardan olmayı çok isterdim. Acabalarla yaşamaktansa
Bol bol kitap oku sen ya
Mantıklı ne önerirsin?
Kitap oku bence kafayı en iyi dağıtan sey hobi edin ve yeni insanlarla tanış sosyalleş
sosyalleşmekten yoruldum. Drama çekecek durumda değilim veya birilerinin bana yürümesini. Hobi edinmeye çalışıyorum hep yapmak istediğim birkaç fikir var.
O fikirlere ağırlık ver mesela sana ne iyi geliyorsa ne iyi hissettiriyorsa onun üzerine duş
teşekkür ederim yanıtların için bu arada. Onları yapmaya çalışıyorum
Hersey gönlünce olsun 🫣
sağol umarım senin de
Tşkler 🌼
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?