Sevgilizden ayrıldığınızda bununla nasıl başa çıkıyorsunuz?

Ben birini sevince çok üzülüyorum, çok etkileniyorum. Ayrılmak bana cok acı veriyor, ölmüş de yasını tutuyormuşum gibi oluyor. Siz nasıl baş ediyorsunuz bu duyguyla?
Sevgilizden ayrıldığınızda bununla nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla