Sevgilim severek ayrildi, gozunden sevgisini goruyordum sizce bana geri doner mi?

Ortada büyük bir hata yok, çok basit bir sebepti. Onun beni sevdiğini gözlerinden görüyordum ikimizin de ilk ilişkisi birbirimizleydi. Ben onun her hatasında uyarıyordum. Ama hayatımdan çıkarmayı düşünmüyordum hiç. Konuşarak hallediyorduk, onun hataları ve düşüncesizlikleri o kadar fazlaydı ki beni de yoruyordu. Gelecekteki planlarımızın uyuşmadığının farkındaydık. O da sürekli hata arıyorsun çok yoruldum, ilişki gibi yaşayamıyoruz deyip ağlayarak ayrıldı. Her yerden çıkarttı beni. Ama ben haklıydım. Kiminle konuşsam, tarafsızca olayı anlatsam bana hak verdiler. Onun da haklı olduğu noktalar vardı elbet, ama ben onu kaybetmek istemedim. Şimdi ise hiç düşünmeden beni çıkarttı. Bana hâlâ o kadar sadık ki, benim rahatsız olduğum kızı benimle beraber çıkartmış ınstagramdan. Yanlış bir şey düşünmeyeyim diye. Beni sevdiğini biliyorum, ama geri döner mi? Onu çok özlüyorum. Benimle gerçekten doğru düzgün dertleşecek birini arıyorum (konu farklı yere giderse engel atarım) lütfen biriyle konuşmaya çok ihtiyacım var.

Sevgilim severek ayrildi, gozunden sevgisini goruyordum sizce bana geri doner mi?
Cevapla