Cok guzel ya da cok yakisikli insanlar neden iliskide daha guvenilmez ve aldatmaya yatkin goruluyor?

Bunu çok duyuyorum. Ciddi ilişkide değiller, genelde "çok yakışıklı kesin aldatır" ya da "çok güzel sadakatsiz olur" diye düşünülüyor. Niye?

Cok guzel ya da cok yakisikli insanlar neden iliskide daha guvenilmez ve aldatmaya yatkin goruluyor?
Cevapla