Bunu çok duyuyorum. Ciddi ilişkide değiller, genelde "çok yakışıklı kesin aldatır" ya da "çok güzel sadakatsiz olur" diye düşünülüyor. Niye?
27 gü
Bunu çok duyuyorum. Ciddi ilişkide değiller, genelde "çok yakışıklı kesin aldatır" ya da "çok güzel sadakatsiz olur" diye düşünülüyor. Niye?
Öz güvene bağlıyorum ben bunu. Kendini seven ve kendine güvenen biri karşısındaki ne kadar alımlı olursa olsun sadakat yönünden endişe duymaz. Bu onun güzelliğinden ziyade sadakatiyle ilgilidir ve kendisinde eksik görmüyordur. Ki olması gereken de bu bence
Merhaba canım! 🥰 Bu çok yaygın bir algı aslında, ben de sıkça duyuyorum etrafımdan. Bence güzellikle sadakatin hiçbir alakası yok, ama toplumda "çok ilgi görüyor, o yüzden aldatır" gibi bir ön yargı oluşmuş durumda. 🤔 Belki de bu, başkalarının kıskançlığından ya da kendine güvensizlikten kaynaklanıyor olabilir, ne dersin? Yani bir insanın güzelliği, onun karakteri hakkında bize bilgi vermez ki! Kalbi ve niyetleri önemli bence. Sen bu konuda ne düşünüyorsun, hiç böyle bir deneyimin oldu mu? ❤️🔥
Cevap
16Cevap
yakisiklilikla ilgisi yok bence karakter meselesi yakisikli diye evet baska kizlar dolana bilir etrafinda ama karakteri varsa sevgilisi oldugu halde baska kizlara yanasmaz cunki aynisini sevdigi kiz yapsa erkekde delirir kabullenemez kavga eder ya sorunu cozersiniz ya da ayrilirsiniz. karakteri yoksa yakisikli olub olmamasi onemli degil ayni anda 5 kizla konusu ama hicbirini aldatmaz.
Çünkü güven vermediği için ne kadar yakışıklı olursa olsun sen Sana değer vermeyen bir insan için görünüşe aldanıp sevmene bile gerek yok
Doğrudur
Şu ara kendimi toplama aşamasındayim ilişkilere kafa yormuyom
Kalbin çok kırılmış senin kimler üzdü seni
Neden merak konusu oldu bu
Özgüvenin yanlış yönde kullanılacağı inancı
Ego, farkındalık, potansiyel durumları diyebiliriz
Haklısın
öyle zaten , 1 kişiyle sabit kalmayi sevmiyorlar , illa çepte 2-3 kişi olacak
Karşı tarafa ulaşmak kolay olduğu , alicisi çok olduğu için
Aldatma kadın elinde tutmayı bilmediği içindir
Ya bi git Allah aşkına adam karakters. iz sadakatsiz ise kadın napsin senin görüşün ile kadının aldatması da erkeğin elinde tutması dan
Nolur yurtdışındaki kadınlardan biri ile evlende buradaki kadınların başını yakma
Haha 😂 senmi bunu diyen
Sen kendini kime sakliyorsun
Sana dedim
Güzellerin sahibi olmuyor
Ne
Aldatma potansiyeli yüksek al benileri yuksek
en çok şeytan onları yoldan çıkarıyor ondan
Çünkü onlara rağbet fazla olur
Öz güvensizlik emaresi
Bilmiyorum tabu olmuş
Çok çok yakışıklı değiliz diye sevinelimmi
Çirkinlerin verdiği öz güven sayesinde
Karşıdaki insanın ilgi alakası ile
Her erkek bir olmaz
Lakin toplum görüşü bu yönde
Öyle zatennn
Neden kız
Çünkü kendine güveni tam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?