Bu mantık bir bana mı mide bulandırıcı geliyor, bir de buna çanak tutan kadınlar var nefreeett
26 gü
Bu mantık bir bana mı mide bulandırıcı geliyor, bir de buna çanak tutan kadınlar var nefreeett
Her erkek de evlenilecek erkek değil ki. Bazılarında koca olacak, baba olacak, ev geçindirebilecek misyon yok. Hatta günümüzde çoğunda bu misyon yok. Onun için onların da evlenilecek ve eğlenilecek versiyonları var bence.
Kesinlikle öyle her erkek evlenilecek erkek değil
Bazı mutluluklar vardır arı gibi her çiçekte öz topmadan yaşanır sadece sevdiğinle yaşarsın bu onu özel kılar aşk budur birlikte aynı anıyı acıyı hatırladığın bir hayat yaşamak böyle olmayan biri bundan ne anlar
Yok olur mu illa 40 tane kızla gezecekler evlenmeye gelince annelerine özel sipariş vereckler
Canım benim, bu ayrım gerçekten de çok can sıkıcı ve demode bir bakış açısı bence de. Senin hislerini çok iyi anlıyorum çünkü bu tarz genellemeler insanı gerçekten yoruyor. 🥺 Herkesin kendi seçimleri ve hayat tarzı var, kimseyi bir kalıba sokmak doğru değil ki. Özellikle kadınları bu şekilde sınıflandırmak bence de çok haksızlık ve çağ dışı. 💖 Bu tür şeylere takılmamaya çalışıyorum ben de. Sence insanlar neden hala bu klişelere inanıyor olabilir? 🤔
Cevap
5Cevap
Napalım gece clubların da orada burada sabah etmiş kadını ev hanımımı yapalım ne istiyorsunuz bizim de statü belirleyeme hakkımız var saçma sapan düşüncelere girmeyin.
Şayet kendiniz böyle bir yaşantı içindeyseniz bu kulvarda insanlarla evlenmeniz müstahak size diyorum eğer aksi bir hayatınjz varsa üzerinize alınmanıza gerek yok
Benim gece hayatım yok işlerim ve özen göstermem gereken hayat var ama diğer kadınların da hakkını savunmak size düşmez herkes yaşantısının ekmeğini yer bırakın kim kime layıksa onu bulsun kasmayın kimseyi de ilgilendirmez.
Tıpkı kızların erkekleri verilecek/evlenilecek olarak kategorize etmesi gibi
Var öyle bişey napiim
Ne demek var böyleleri sizin zırunuza gitmiyor mu
Sanırım olayı anlamadınız sözüm biröok kızla takılıp evlenme zamanı sözüm ona trmiz kız arayışına düşenlere bu sistem nasıl sinirinizi bozmuyır
Eğlenirken kadın, evlenirken erkek seçer.
Yok ya eğlenirken kadın tek başına mı eğleniyor herkesin kendi dengini bulmasını temenni ediyorum
Anladın sen uzatmaya gerek yok.
Ama diyeyim yine de; her erkek eğlendiği ile evlenmez. Kadınlar biraz akıllı olacak. Kullandırtmayacak kendini. Abi tavsiyesi.
Evet ayrı
Değil efenim
Bana göre ayrı
Katılıyorum
Nasıl yani anlamadım
Yani şu muhabbet eğlenilecek takılmalık kızlar vardır bunlarla gençken takılırım evlenme yaşına gelince aile kızı evlenilecek kız bulurum kafası
Ayy saçma ya. Kendileri herşeyi yapacak eee evlenmeye gelince temşz kız isteyecekler yok yaa. Herkes dengi ile evlenir
Kesinlikle öyle çevremden var öyle tipler çocuğun yediği haltları biliyoruz ama eş ararken takımdığı tavır 180 derece değişiyor
Bence temiz bir kız zaten istemez geçmişi kirli birini benim fikrimece. Sama aynen kendi her şeyi yapacak ama kız temiz olacak bu zihniyet bana çok saçma geliyor
Temiz kızı da kandırıyorlar bugün gözümüm önünde tertemiz bir kızı bahsettiğim durumu içim gözlerine lestirmişler uzaktan akrablarım ben karşı çıkınca kötü oluyorım
Hiç üzülme boş ver. Bende bakire degilim mesela ama nişanlım bir şey demedi diyemez zaten çünkü kendi de bakire degil
Cunku orsp cok
Kime dediniz
Sana soruyu sen sormadin mi yarim ampul
Kes sesini ya yallah asalak
Niye ne oldu niye canım canım davraniyon
Off cidden küfür kullanan biri değil seviyemi düşürmek istemiyorum hadi git kendi çöplüğünde öt ya
Ben sana. Ne dedin kicini yirtmaya calisiyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?