her şeyden önce sizden ricam dümdüz sevmiyor ya da parası için mi hayatındasın tarzı yorumlarda bulunmamanız. memurum, her şeyimi kendim karşılayabiliyorum, daha önce hiçbir ilişkimde standartlarım böyle değildi yalnızca. 2 aylık bir ilişki içerisindeyim. Ona çok değer veriyor ve seviyorum, bazen düşünemediği şeylerde alttan alıyorum, hemen hemen her şeyi tolere etmeye çalışıyorum, göz yumuyorum. maddi durumu gayet yerinde, dengesiz iş saatlerine sahip, al sat yapan, daha önce 6 aylık ilişkisinde evlilik teklifi etmiş birisi erkek arkadaşım. sık buluşuruz, hesaplarımızı o öder ancak motoru olmasına rağmen dönüşte bırakmayı teklif bile etmez. iş yerim iş yerine çok yakın, buluşmak için sözleşiriz, hep 20 dk beklerim onu. ben ona içimden geldi, hediye aldım, ancak o henüz bir çiçeği bile layık göremedi. neden yeterli gelmiyor, ben mi aceleciyim bilmiyorum ama bazen hissetmek istiyorum, özel hissettirilmesini istiyorum, ne bileyim sanki sevgi kırıntısıyla mı yetiniyorum? evlilik teklifi etmeyi düşünebilmiş bir erkek bana karşı neden bu kadar düz?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer