2 aylık ilişkide sevgi kırıntısıyla mı yetiniyorum yoksa ondan fazla mı şey bekliyorum?

her şeyden önce sizden ricam dümdüz sevmiyor ya da parası için mi hayatındasın tarzı yorumlarda bulunmamanız. memurum, her şeyimi kendim karşılayabiliyorum, daha önce hiçbir ilişkimde standartlarım böyle değildi yalnızca. 2 aylık bir ilişki içerisindeyim. Ona çok değer veriyor ve seviyorum, bazen düşünemediği şeylerde alttan alıyorum, hemen hemen her şeyi tolere etmeye çalışıyorum, göz yumuyorum. maddi durumu gayet yerinde, dengesiz iş saatlerine sahip, al sat yapan, daha önce 6 aylık ilişkisinde evlilik teklifi etmiş birisi erkek arkadaşım. sık buluşuruz, hesaplarımızı o öder ancak motoru olmasına rağmen dönüşte bırakmayı teklif bile etmez. iş yerim iş yerine çok yakın, buluşmak için sözleşiriz, hep 20 dk beklerim onu. ben ona içimden geldi, hediye aldım, ancak o henüz bir çiçeği bile layık göremedi. neden yeterli gelmiyor, ben mi aceleciyim bilmiyorum ama bazen hissetmek istiyorum, özel hissettirilmesini istiyorum, ne bileyim sanki sevgi kırıntısıyla mı yetiniyorum? evlilik teklifi etmeyi düşünebilmiş bir erkek bana karşı neden bu kadar düz?
2 aylık ilişkide sevgi kırıntısıyla mı yetiniyorum yoksa ondan fazla mı şey bekliyorum?
Cevapla