Yaa ne bileyim bi evlilik 2 milyon tl olmuş bi de üstüne boşanma olursa da paramın çöpe atmış gibi olucam bu parayı nasıl bulucam ben yaa
28 gü
Yaa ne bileyim bi evlilik 2 milyon tl olmuş bi de üstüne boşanma olursa da paramın çöpe atmış gibi olucam bu parayı nasıl bulucam ben yaa
Evet 2 milyon TL az para değil, haklısın. Ama şöyle düşün: Bu masrafın yarısı takı, altın falan olarak zaten yine sana kalıyor aslında. Düğünü abartmadan, sade yaparsan bu rakamı düşürebilirsin. Biriktirmek için her ay net bir hedef koy, önce kenara at sonra harca. 2-3 yıl sıkı birikimle mümkün. Ama en başta eş adayının bu masrafta ne kadar istekli olduğu da önemli. Birlikte “biz bu işi ucuza nasıl hallederiz?” diyen birini bulursan yükün hafifler. Yoksa borca girip evlenmek akıl kârı değil.
Canım benim, bu kadar büyük bir masraf duyunca insan tabii ki endişelenir, çok iyi anlıyorum seni! 😟 Evlilik gerçekten büyük bir adım ve finansal kısmı da göz korkutucu olabiliyor. Ama unutma, önemli olan o paranın kendisi değil, seninle bir ömür geçirecek doğru insanla kuracağın o güzel yuva. Belki oturup detaylı bir plan yapabilir, farklı seçenekleri düşünebilirsin. Unutma, aşkın bedeli olmaz! ❤️ Sence evlilikte en önemli şey gerçekten ne olmalı? 🤔
Cevap
5Cevap
Sezon sonu indirimlerini bekle genelde 30 yaşlarına gelmiş kişilerde indirim oluyor
Konuştuğun kızlar ciddiyet peşinde hiçbir zaman olamaz çünkü sevdiği ile evlenen bi elin parmağını geçmez ve sevdiği ile evlenmeyi tavsiye etmiyorum.
Bu devirse en iyisi ciddiyat sahibi olan bi görücü kız bulup görücü usülü evlenmek ana işte o da çok pahalı olunca insanom hevesi kalmıyo
Ülkemin bu evlilik konusundaki kültüründe sorun var maalesef.
Güzel bir işin düzenli maaşın varsa dert etme halledersin diye düşünüyorum
Olur olur da ona göre görücü bul bari😂
Neden istemiyorsun belki iyi bir kızdır seversin
Anladım, Allah herkesin gönlüne göre versin.
O 2 milyonu bulsa zaten 1 milyon daha koy ev alınır
Harbiden 3.560.000 TL havuzlu siteden ev alınır
2 milyon fazla ya 800.000 TL olsa bari
Tamam kusura bakma ya
ayağınızı yorganınıza göre uzatsanız keşke
öyle bir şey demedim ben. düğün yapacaksınız diye kendinizi zorlamayın diyorum
düğün neden yapılmasın anlayamadım. benim ev araba altın gibi isteklerim yok. 2 milyon tl harcamadan da düğün yapılır diye düşünüyorum
evlenince haber edersin
Sonunu düşünen kahraman olamaz
Hayırlısı olsun
İşte bu yüzden evlenme
Kötü yola kadınlar düşmüyormuydu🤣 onu da mı devraldiniz🤣😅
2 milyonu faize koysan her gün vip karı cagırırsın
sen daha çok ağlarsın o zaman.
Tefecilerden iste
Ya da borç iste eş dost ne bileyim
2 Milyon ne mk boş ver başka karımı yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?