Teyzemin kızı vardı yaklaşık 2 sene önce İstanbul'a gitmiştim 15 Temmuz'da dolaştık vs sonra aradan 1 buçuk sene öncesinde ise abisi, annem, kendisi sahile gidecekti abisi aramıştı neredesin neyse onların oradan kahve aldım abisinin dediği durağa geldim bekliyorum bi baktım teyzemin kızı yanıma geldi ben de oturuyorum bana uzunca baktı ben de kalktım sonra neden bana öyle baktın diye mesaj attım uzun bir aradan sonra oradayken abime söylerim yazma sevgilim var dedi.. Neyse geçen gün yine oradaydım İstanbul'da abimlere geldiler marmaray'dan aldım. Bugün ise yaşadığım yerdeyim uyuyordum uyandım aramış ve mesaj atmış neden sizce Erkan abi diye
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer