Teyzemin kızı yıllar sonra neden arayıp mesaj attı, ben ne yapmalıyım?

Teyzemin kızı vardı yaklaşık 2 sene önce İstanbul'a gitmiştim 15 Temmuz'da dolaştık vs sonra aradan 1 buçuk sene öncesinde ise abisi, annem, kendisi sahile gidecekti abisi aramıştı neredesin neyse onların oradan kahve aldım abisinin dediği durağa geldim bekliyorum bi baktım teyzemin kızı yanıma geldi ben de oturuyorum bana uzunca baktı ben de kalktım sonra neden bana öyle baktın diye mesaj attım uzun bir aradan sonra oradayken abime söylerim yazma sevgilim var dedi.. Neyse geçen gün yine oradaydım İstanbul'da abimlere geldiler marmaray'dan aldım. Bugün ise yaşadığım yerdeyim uyuyordum uyandım aramış ve mesaj atmış neden sizce Erkan abi diye

Teyzemin kızı yıllar sonra neden arayıp mesaj attı, ben ne yapmalıyım?
Cevapla