Bölge müdürümün omzuma dokunması, takılmaları ve izin vermemesi hoşlanma mı mobbing mi?

bölge müdürümle çok tuhaf bir süreç yaşıyorum, akıl almaya geldim. ben bir hafta yıllık izindeydim, öğrendim ki ben yokken kendisi de şubeye hiç uğramamış. döndüğüm gün şubeye geldi; içeri girerken önce ego yapıp beni görmezden geldi, başka kızla konuştu. sonra dayanamayıp yanıma damladı, sürekli sohbet açıp beni pür dikkat dinlemeye başladı. arkamdan geçerken birden omzuma kol atıp fiziksel temas kurdu, sürekli benimle didişip şakalar yaptı. derken durup dururken konuyu yine evliliğe getirip şakayla karışık "Seni istemeye geldiklerinde ben de geleyim, bunlara bunun ne kadar pasaklı olduğunu söyleyeyim" dedi. ben de hiç altta kalmadım, direkt "Bana kurban olsunlar!" dedim. diyecek laf bulamadı, yüzü asıldı ve modu düştü al işte dedi fjkfkf zaten daha önce de hayatımda biri olup olmadığını didiklemişti. tüm bu olayların üstüne ben part-time çalışma talebinde bulundum, şube müdürüm onayladı ama bu bölge müdürü izin vermedi. adam her gün şubede değil. sizce bu adamın amacı ne, ne yapmaya çalışıyor? sizce omzuma dokunması vb normal mi
Bölge müdürümün omzuma dokunması, takılmaları ve izin vermemesi hoşlanma mı mobbing mi?
Cevapla