Eşim sürekli anne babasına danışıp bana ilgisiz, narsist gibi davranıyorsa ne yapmalıyım?

Bir insan, ben buyum, ilgi gösteremem, sana danışmam, annem babam ölene kadar der mi? Her şeyi normal mi? Bu, evli bir birey olarak anneye babaya illaki danışılır ama ilgi göster deyince kimseye boyun eğmem, ben buyum diyerek geçindirmek, hep beni erteliyorsun deyince onlara garezin mi var demesi, yani narsist biri. Sürekli kız olarak benim yanaşmam veya ilgi için yalvarmam, o bana tutkulu bir bağı olması için ne yapabilirim?
Eşim sürekli anne babasına danışıp bana ilgisiz, narsist gibi davranıyorsa ne yapmalıyım?
Cevapla