Eski sevgilimle arayı yapması için yazdığım kız arkadaşım beni suçladı, tepki verip engellemem normal mi?

Biz ayrılmıştık sonra sevgilimin babasına yazdım, bana yazabilir mi konuşmamız lazım diye, neyse bundan önce de bir kız vardı, samimiyetim yok, bu kıza güvenip yazdırdım, sonra kız beni suçlamaya başladı sen bunları yapmışsın çocuğa falan diye, sonra eski sevgilim beni aradı, ben de dedim sen arkamdan iş çeviriyorsun falan diye, sonra bu eski sevgilim annemi aramış bu konuşmadan sonra, istemiyorum beni rahatsız ediyor demiş, sonra bu kız bana yazdı bugün Onla aramda hiçbir şey yok, olamaz da, yanlış lanse etme sen rica ettin ben de yazdım ne de olsa arkadaşımdın, o da eniştem sayılıyor şu yakıştırmaları bana yapma, benim hayatımda biri var diye yazmış bana, ben de engelledim kızı
Eski sevgilimle arayı yapması için yazdığım kız arkadaşım beni suçladı, tepki verip engellemem normal mi?
Cevapla