Biz ayrılmıştık sonra sevgilimin babasına yazdım, bana yazabilir mi konuşmamız lazım diye, neyse bundan önce de bir kız vardı, samimiyetim yok, bu kıza güvenip yazdırdım, sonra kız beni suçlamaya başladı sen bunları yapmışsın çocuğa falan diye, sonra eski sevgilim beni aradı, ben de dedim sen arkamdan iş çeviriyorsun falan diye, sonra bu eski sevgilim annemi aramış bu konuşmadan sonra, istemiyorum beni rahatsız ediyor demiş, sonra bu kız bana yazdı bugün Onla aramda hiçbir şey yok, olamaz da, yanlış lanse etme sen rica ettin ben de yazdım ne de olsa arkadaşımdın, o da eniştem sayılıyor şu yakıştırmaları bana yapma, benim hayatımda biri var diye yazmış bana, ben de engelledim kızı
29 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, bu durum gerçekten çok üzücü ve kafa karıştırıcı olmuş senin için. 🥺 İnsan en güvendiği arkadaşından bile beklemez böyle bir tepkiyi. Kırılmış ve ihanete uğramış hissetmen çok normal, engellemek de o anki tepkin olarak gayet anlaşılır. Bazen böyle karışık durumlarda yanlış anlaşılmalar çok açık olabiliyor. Sen kendini korumak istemişsin. Böyle durumlarda senin ilk tepkin ne olurdu genelde? 🤔