Ayrıldıgım kişiyi hala çok özlüyorum, barışmak için ne yapmalıyım?

bana taktik verin ne olur 2 gün oldu ayrılalı hislerim azaldı devam etmek kullanmak gibi olur aldatmaya girer dedi numaram duruyor silmemiş 2 gün sonra doğum günüm. yazmadan duramıyorum 2 gündür aklımda hep o evden çıkmıyorum napmalıyım

Ayrıldıgım kişiyi hala çok özlüyorum, barışmak için ne yapmalıyım?
Cevapla