Gerçekten erkeklerde hiç zekâ ve yüz yok mu, aldatıp sonra mağduru oynamak nasıl bir kafa?

Beni aldatıyor, burada aldatıldığımı da anlatmıştım 7 yıllık ilişkimde, sonra bana takıntılı saplantılı diye iftiralar atıyor. Kıza ben onunla aldatıldığımı söyledim diye, kıza mesajları göstermeme rağmen inanmamasına rağmen.
Bunlar 2 ay sevgili kalıp ayrılıyorlar, kız güzelce bunun parasını yiyip işler ciddiye binince ayrılıyor.
1 ay geçiyor, kızdan ayrıldıktan sonra yine köpek sahibine dönüyor bana.


Yüz yok mu erkeklerde
Ölmüş ablamın adını ağzına alıp saçmalamıştı
Gerçekten erkeklerde hiç zekâ ve yüz yok mu, aldatıp sonra mağduru oynamak nasıl bir kafa?
Cevapla