Sevgilimin halasını kıskanıyorum, birlikte uyuma muhabbeti normal mi?

Sevgilimin halası var, çok samimiler, kendi annesi yerine koyuyor. Bugün evlerinde yer yok diye halasında kalıyor. Yoldayken halası, birlikte uyuyalım mı, beraber uyuyalım mı falan dedi, sinir oldum aşırı. Sonra kapatınca, "Sinir oldun değil mi, şakasına dedim" falan demiş.
Sevgilimin halasını kıskanıyorum, birlikte uyuma muhabbeti normal mi?
Cevapla