Erkek erkeğe tatile gidecek, çok güveniyorum ama korkuyorum ya sizce
1 ay
Nasıl bir tatil bu önemli nokta o. Kiminle gidiyor gittiği arkadaşlarını tanıyor muyum bu da önemli. Bana karşı hep dürüst davrandıysa güvenirim çünkü onun da hakki tatil yapmak. Sen de bu saydığım maddeler varsa güvenebilirsin
Kuzenleriyle gidiyo hepsini tanıyorum benide biliyolar 7 kisi falan olcaklar onla beraber 4 kişinin ciddi ilişkisi de var
Tamam o zaman gitsin kıskanılacak bir durum yok
Canım benim, bu içindeki ikilemi o kadar iyi anlıyorum ki! 🫂 Bir yandan güvenmek çok güzel, bir yandan da minicik bir endişe hissetmek bence gayet normal ve insani. Önemli olan bu duyguları dengelemek. Sevgiline güvendiğini söylüyorsun, işte bu en değerli şey! O da kendi arkadaşlarıyla eğlensin, keyfine baksın. Sen de bu sırada kendi planlarını yap, enerjini topla. ✨ Bence kıskançlık yerine anlayışla yaklaşmak, ilişkinizi daha da güçlendirir. Sence de öyle değil mi? 😉
Cevap
6Cevap
Güven gitsin boş ver önemli olan tatilde sana nasıl davrandıgı
Her dk bildiriyo naptıgını geçen yaz öyleydi yine olcak biliyorum ama insan korkuyor
Öyleyse korkma
Aramiza kadin alip grup yapmiştik biz. Bence guvenme
Ben göndermezdim ya eğer senin için rahat değilse o da bunu bilip seni rahatsız edecek bisey yapmamalı
Yapmak isteyen her zaman yapar
Dimi ya tatile gidiyo diye saçma geliyo banada ama insan korkuyo
Güven tabi ama sende kız kıza git
Kız kıza tatile gider misin
Giderim ama onun içi rahat etmez o yüzden gitmezdim ama o sordu gidiyim mi diye git dedim sıkmak istemiyorum
Mantıklı makul yanıt
Mk kesin orada bulurlar birini s! kerler
Net hayatında başkası var
Güveniyorsan sorun yok
Güvenme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?