Erkek arkadaşım işi gereği çokça kadınlarla muhattap oluyor ben de çok kıskanç bir insanım, ileride bize sorun olur mu ?

Erkek arkadaşım işi gereği yabancı veya türk kadınlarla muhattap oluyor ben bu durumdan çok rahatsızım ve görüşmesini istemiyorum işim bu diyor bana böyle söz vermemişti ama ondan ayrılmalımıyım bir çözüm yolu var mı acaba?

Erkek arkadaşım işi gereği çokça kadınlarla muhattap oluyor ben de çok kıskanç bir insanım, ileride bize sorun olur mu ?
Cevapla