İnsanı en çok yoran durumlardan biri, kendisini değersiz hissettiren bir kişiyi hayatından çıkaramamaktır. Biz birçok kez ayrıldık; ben uzaklaşmaya çalıştım ancak her seferinde geri dönen taraf o oldu. Fakat geri döndüğünde yine ilgisiz ve mesafeli bir tavır sergiliyor. Genellikle ben uzaklaştığımda iletişime geçiyor, “yoğunum” diyor; ancak başkalarıyla konuştuğunu duymak da ayrıca incitici oluyor.
Artık tamamen gitme cesaretini kendimde bulamıyorum. Bir yanım onun beni sevdiğine inanmak isterken, diğer yanım keşke açıkça istemediğini ifade etse de ben de tamamen uzaklaşabilsem diye düşünüyor. Bu belirsizlik gerçekten insanı yıpratıyor.
Bana değer vermediğini ve beni yalnızca bir seçenek olarak gördüğünü düşünüyorum; ancak zaman zaman kendimi de sorguluyorum. Sizce böyle bir durumda nasıl bir yol izlenmeli?
Artık tamamen gitme cesaretini kendimde bulamıyorum. Bir yanım onun beni sevdiğine inanmak isterken, diğer yanım keşke açıkça istemediğini ifade etse de ben de tamamen uzaklaşabilsem diye düşünüyor. Bu belirsizlik gerçekten insanı yıpratıyor.
Bana değer vermediğini ve beni yalnızca bir seçenek olarak gördüğünü düşünüyorum; ancak zaman zaman kendimi de sorguluyorum. Sizce böyle bir durumda nasıl bir yol izlenmeli?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer