Beni değersiz hissettiren eski sevgilimle arkadaş kalmak bana neden bu kadar zarar veriyor, tamamen bitirmeli miyim?

İnsanı en çok yoran durumlardan biri, kendisini değersiz hissettiren bir kişiyi hayatından çıkaramamaktır. Biz birçok kez ayrıldık; ben uzaklaşmaya çalıştım ancak her seferinde geri dönen taraf o oldu. Fakat geri döndüğünde yine ilgisiz ve mesafeli bir tavır sergiliyor. Genellikle ben uzaklaştığımda iletişime geçiyor, “yoğunum” diyor; ancak başkalarıyla konuştuğunu duymak da ayrıca incitici oluyor.

Artık tamamen gitme cesaretini kendimde bulamıyorum. Bir yanım onun beni sevdiğine inanmak isterken, diğer yanım keşke açıkça istemediğini ifade etse de ben de tamamen uzaklaşabilsem diye düşünüyor. Bu belirsizlik gerçekten insanı yıpratıyor.

Bana değer vermediğini ve beni yalnızca bir seçenek olarak gördüğünü düşünüyorum; ancak zaman zaman kendimi de sorguluyorum. Sizce böyle bir durumda nasıl bir yol izlenmeli?
Beni değersiz hissettiren eski sevgilimle arkadaş kalmak bana neden bu kadar zarar veriyor, tamamen bitirmeli miyim?
Cevapla